جایگزین مسیر

وین رونی نگران عملکرد خط دفاعی است

by | آذر , ۶ , ۱۳۹۱

وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد، معتقد است که یونایتد قهرمان لیگ برتر می شود، اگر آنها بتوانند عملکرد خط دفاعی خود را بهبود بخشند.
شیاطین سرخ، در حال حاضر، با 30 امتیاز از 13 بازی، صدرنشین لیگ برتر هستند و یک امتیاز با نزدیکترین رقیب و مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچستر سیتی، فاصله دارند.
با این حال، یونایتد در سه بازی این فصل شکست خورده است، در صورتی که سیتی همچنان بدون شکست باقی مانده است و رونی اذعان می کند که عملکرد خط دفاعی نگران کننده است.
یونایتد، در روز شنبه، ابتدا 1-0 در مقابل کوئینز پارک عقب افتاد، اما در نهایت 3-1 به پیروزی رسید و رونی خواهان بهبود عملکرد خط دفاعی است، اگر آنها می خواهند قهرمانی لیگ برتر را از سیتی، رقیب خود پس بگیرند.
رونی معتقد است که قدرت تهاجمی یونایتد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کافی است، اما اذعان می کند که تیم او باید بتواند دروازه ی خود را بسته نگه دارد.در حال حاضر، یونایتد 18 گل در لیگ برتر، دریافت کرده است.
رونی به Sky Sports گفت:
” ما امیدواریم که بتوانیم دروازه ی تیم را بسته نگه داریم، می دانیم که بازیکنانی داریم که می توانند گل زنی کنند و ما را در مسابقات به پیروزی برسانند.”
” ما باید دروازه ی تیم را بسته نگه داریم، من مطمئن هستم که می توانیم در بازی های دیگر این کار را انجام دهیم و برنده ی بازی ها باشیم. ”
” به عنوان یک تیم و در زمان بازی، در برخی از مسائل خوب هستیم، اما از جهت کسب نتیجه خیلی خوب نیستیم.باخت در سه بازی در اوایل فصل چیزی است که ما نیاز به بهبود آن داریم. ”
“ما خوش شانس هستیم که در تمام بازی های دیگر، مساوی نکرده ایم و پیروز شده ایم، این بدان معنی است که ما هنوز در موقعیت خوبی در لیگ هستیم.”
“بنابراین ما نیاز داریم تا از تمرکز کامل خود مطمئن شویم و سعی کنیم این کار را انجام دهیم، سعی کنیم که یک عملکرد خوب داشته باشیم.”
وی افزود: “ما تمایل به کنترل بازی داریم اما در بیشتر بازی ها، اولین گل را دریافت کرده ایم و برای بازگشت به بازی، کار خودمان را سخت کرده ایم سپس (بازی را) ادامه داده ایم و پیروز شده ایم.”
یونایتد، در روز چهارشنبه، میزبان وست هام است و رونی مشتاق است تا تیمش سه امتیاز بازی را کسب کند و برای کسب عنوان قهرمانی، با منچسترسیتی که با ویگان بازی دارد، رقابت کند.

۰ Comments