جایگزین مسیر

ویتسل:من همیشه دوست داشتم در منچستر یونایتد بازی کنم

by | بهمن , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-این بازیکن 26 ساله بلژیکی معتقد است می تواند در آینده مثل ادن هازارد و مروان فلینی در لیگ برتر بازی کند او اصرار دارد هیچ چیز در مورد انتقالش در ژانویه نمی داند.

اکسل ویتسل می خواهد روزی در یکی از برترین باشگاه ها دنیا بازی کند و وی در صحبت هایش اشاره کرده است که از کودکی طرفدار منچستر یونایتد بوده است.

ویتسل در سپتامبر 2012 با مبلغ 32.5 میلیون پوند از بنفیکا پرتغال به زنیت سن پترزبورگ روسیه پیوست.اکسل دو سال و نیم از قراردادش با زنیت باقی مانده است.

اما خبرگزاری ها وی را به لیگ برتر لینک کرده اند که هم تیمی های وی در تیم ملی بلژیک یعنی هازارد,کمپانی و فلینی نیز در باشگاه های بزرگ این لیگ به بازی مشغول هستند.

این در حالی است که ویتسل به بازی کردن در تیم دیگر این شایعه را رد نکرده است ویتسل اذعان می کند که او در آینده در انگلستان و اینکه در یونایتد می خواهد به بازی کردن خود ادامه بدهد.

ویتسل به بلیچر ریبورت گفت:”من می خواهم روزی در یکی از بهترین بازشگاه های برتر اروپا بازی کنم بله این درست است من می خواهم در لیگ برتر بازی کنم چون برای من یکی از بهترین لیگ های دنیا محسوب می شود.آلمان و اسپانیا نیز خوب می باشد.”

“این لیگ بسیار عالی است لیگی با دیوانه کننده ترین بازی ها.بسیاری از هم تیمی های من در انگلستان بازی می کنند.من هنوز جوان هستم و تنها 26 سال سن دارم.من آینده را می بینم.من منچستر یونایتد را از زمان جوانی دوست دارم.”

شایعاتی وجود دارد که اکسل ویتسل در این ژانویه زنیت را ترک کند اما این هافبک اصرار دارد که هیچ چیزی نشنیده است و به قراردادش با زنیت پایبند می باشد.

او افزود:”این شایعات در روزنامه ها می باشد من چیزی در این مورد نمی دانم.من در قطر هستم و به همراه زنیت تمرین می کنم و تمرکزم روی تیمم می باشد و در تلاش هستم تا شرایط خوب بدنی ام را به دست بیاورم.”

“در زمان تعطیلات در مورد ترک تیم فکر نمی کنم.من فقط روی تیمم تمرکز دارم.”

۰ Comments