جایگزین مسیر

ویدال هدف بعدی یونایتد؟

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه گاتزلا دلا اسپورت که یکی از خبرگزاری های معتبر ایتالیا و اروپا می باشد در اقدامی جالب بعد از رسمی شدن قرارداد هررا با یونایتد مدعی شد یونایتد حال به جذب ویدال فکر می کند.

منچستریونایتد که سال گذشته با مشکلات زیادی در میانه ی میدان دست و پنجه نرم می کرد گویا قصد دارد بخش عظیمی از بودجه ی خود را به خرید هافبک اختصاص دهد و نمی خواهد تنها به هررا 24 ساله اکتفا کند و خواهان یکی دیگر از بهترین های اروپا می باشد.

گاتزلا مدعی شد که می داند پیشنهاد 45 میلیون یورویی برای ویدال بر روی میز سران یوونتوس می باشد و این در حالی است که یونایتد 36 میلیون یورو برای هررا پرداخته است و باید دید وودوارد می تواند مجددا خوب کار کند.

این روزنامه اعلام کرد منچستریونایتد شانس قابل توجهی برای جذب ویدال را دارد و مذاکراتش روند خوبی دارد و امکان دارد در آینده ای بسیار زود شاهد حضور او در اولدترافورد هم باشیم.

ون خال علاقه ی خاصی به ویدال دارد و به نظر می آید یونایتد به خرید این چنین بازیکن جنگنده ای نیاز دارد.

با توجه به علاقه ی ون خال به سیستم 4_3_3 او می تواند از ویدال و دیگر بازیکنان در بهترین پست ها بازی بگیرد و بازیکنان یونایتد را در جاهای مختلف به کار بگیرد چرا که برای مثال ماتا و هررا قابلیت بازی هم در خط هافبک میانی و هم در خط هافبک هجومی را دارند و ویدال توانایی بازی در هافبک چپ را داراست.

دیگر باید منتظر خرید های یونایتد در خط دفاع باشیم و به نظر می آید میراندا از اتلتیکو هم در شرف انتقال به اولدترافورد می باشد.

۰ Comments