جایگزین مسیر

ویدیچ:یونایتد باید کار خاصی در اروپا انجام دهد

by | اسفند , ۴ , ۱۳۹۲

مدافع باتجربه منچستریونایتد آشکار ساخت که او امیدوار است با کمک به منچستریونایتد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان در پرتغال در ماه می سال جاری الدترافورد را ترک کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نمانیا ویدیچ معتقد است که او می تواند با کسب افتخار در لیسبون پرتغال در 24 می در فینال لیگ قهرمانان از یونایتد جدا شود.

استادیو دا لوز می تواند جایی باشد که این مدافع صرب با یونایتد وداع می کند, کاپیتان شیاطین سرخ چند هفته پیش اعلام کرد که در پایان فصل قصد دارد از یونایتد جدا بشود.

این مدافع باتجربه که اکنون قصد دارد به اینتر برود, در سال 2008 به همراه یونایتد در مسکو قهرمان لیگ قهرمانان شد, اما در دو حضور دیگری که با یونایتد در سال های 2009 و 2011 در فینال های رم و ومبلی داشت با شکست برابر بارسلونا نتوانست برای بار دوم جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالا سر ببرد.

اکنون قهرمانی در لیگ قهرمانان آخرین فرصت شیاطین سرخ برای کسب جام در فصل جاری می باشد و آنها برای انجام بازی خود از مرحله یک شانزدهم نهایی فردا راهی آتن هستند تا برابر المپیاکوس بازی کنند.

علی رغم بازی های نسبتا ناامید کننده ای که یونایتد در رقابت های داخلی انجام داده است, ویدیچ معتقد است که شیاطین سرخ می توانند در لیگ قهرمانان موفق عمل کنند و ویدیچ را با مدال قهرمانی دیگری راهی ایتالیا کنند.

شیاطین سرخ نمایش زیبایی در مرحله گروهی داشتند و به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد راه یافتند. بهترین عملکرد آنها برابر بایرلورکوزن در دیداری خارج از خانه بود که به برتری 5 بر 0 شیاطین سرخ انجامید.

ویدیچ گفت:

این اتفاق می تواند عالی باشد. من معتقدم که ما می توانیم کاری خاص در لیگ قهرمانان انجام بدهیم. من واقعا می خواهم این کار را انجام دهیم.

اگر ما همانند بازی برابر پالاس مستحکم ظاهر شویم, فرم کنونی خود را حفظ کنیم, من فکر می کنم که ما به تیمی تبدیل خواهیم شد که شکست دادن آن سخت خواهد بود. ما همیشه در تیم بازیکنانی داشته ایم که می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند و این همان روشی است که تیم ها در لیگ قهرمانان بازی می کنند یعنی شکست دادن شما سخت باشد, اما بتوانید گلزنی کنید.

۰ Comments