جایگزین مسیر

ویدیچ: باید بهتر شویم

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۲

نمانیا ویدیچ نگران فرم منچستریونایتد پس از شکست مقابل لیورپول نیست، اما اعتراف می کند که هم تیمی هایش در بعضی مناطق باید بهتر ظاهر شوند.

مدافع عنوان قهرمانی در آنفیلد با تک گل استاریج شکست خورد. شاگردان مویس در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند و چند موقعیت را ایجاد کردند، اما علی رغم مالکیت بیشتر توپ، نتوانستند دروازه لیورپول را باز کنند. این در حالی است که آنها در بازی قبلی خود مقابل چلسی نیز موفق نشدند گلی به ثمر برسانند. اما وقتی که از ویدیچ در مورد عملکرد بد آنها در گلزنی سوال شد، او با آرامش با قضیه برخورد کرد و سعی کرد نیمه پر لیوان را ببیند.

“شما می توانید از هر بازی نکات مثبت و منفی را برداشت کنید، حتی از همین بازی. ما در بازی اول مقابل سوانسی 4 گل زدیم. اما نباید بازی ها را بر مبنای گلها قضاوت کرد. بازیهای ما مقابل چلسی و لیورپول واقعا بازیهای سختی بودند. ما فرصت زیادی در اختیار حریفانمان قرار ندادیم.”

ویدیچ افزود: “گل نزدن برای ما چیز خوبی نیست اما هنوز در ابتدای فصل هستیم و بازیهای زیادی در پیش داریم. بعضی از آنها سخت خواهند بود. من نمی گویم ما نگران هستیم اما باید در بعضی از مناطق بهتر باشیم.”

همانطور که رئیس پس از بازی بیان کرد، یونایتد در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت و فقط از گل زود هنگام استاریج لطمه خورد. از ژانویه 2006 که ویدیچ به یونایتد پیوست تاکنون او در بازیهای زیادی مقابل لیورپول به میدان رفته است و این مدافع صرب تاکید می کند که به یاد نمی آورد در طول این سالها در آنفیلد به این آسانی مقابل لیورپول بازی کنند، که این نکته شکست در بازی یکشنبه را تلخ تر می کند.

“ما بعد از 3 دقیقه گل خوردیم. پس از آن مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و ارسال های زیادی انجام دادیم اما نتوانستیم به گل برسیم. باید بهتر عمل می کردیم. در مجموع ما تیم بهتر میدان بودیم اما نتوانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. ”

“به یاد نمی آورم پیش از این چنین بازی آسانی را در آنفیلد انجام داده باشیم. ما حملات زیادی انجام دادیم ولی آنها خطرناک نبودند. ما ارسال های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از هیچکدامشان برای گلزنی استفاده کنیم.”

۰ Comments