جایگزین مسیر

ویدیچ: برای بازی برابر آرسنال باید بهتر شویم

by | آبان , ۱۹ , ۱۳۹۲

این مدافع صرب بازی یکشنبه تیم برابر صدرنشین لیگ برتر را فرصتی می بیند تا شیاطین سرخ شکست 4-1 برابر سیتی در ماه سپتامبر را جبران کنند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز شروع ضعیفی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر داشتند اما سپس پس از گذشت چند بازی اکنون در شرایط خوبی قرار دارند. اکنون شاگردان دیوید مویز به فکر کم کردن فاصله خود با تیم صدرنشین لیسگ هستند و مدافع باتجربه تیم تمایل دارد تا تیم ارزش های خود را ثابت کند.

این مدافع صرب به ساندی میرور گفت: ما باید برای بازی بزرگی مثل این بهتر شویم. ما باید خودمان را به اثبات برسانیم, هم به هواداران و هم به خودمان, که ما تیم خوبی هستیم. این مسئله چالشی برای ما است.

“آرسنال در فصل جاری واقعا خوب بازی کرده است اما ما باید نشان دهیم که می توانیم بهتر از بعضی بازی ها مثل بازی برابر سیتی عمل کنیم.”

“من نشانه هایی می بینم که تیم ما بهتر می شود اما بازیکنان خوب, عملکرد خودشان را در بازی های بزرگ بهتر می کنند و بازی با آرسنال مطمئنا, بازی بزرگ است و ما به این بازی فکر می کنیم”

“در طول سال های اخیر این بازی فرق کرده است. ما با جدیت بیشتری به تیم آنها نگاه می کنیم. آرسنال بسیار خوب بازی می کند و در صدر لیگ برتر قرار دارد. آنها در مقایسه با تمام تیم هایی که برای قهرمانی می جنگند, در بهترین فرم خود قرار دارند و من فکر می کنم ما به نمایشی زیبا در خانه خود نیاز داریم.”

“ما نیاز داریم که به جزئیات توجه کنیم و درست دفاع کنیم, موقعیت هایی خلق کنیم و گل هایی به ثمر برسانیم. مسائل بسیار زیادی بهتر و بهتر شده اند اما ما نیاز داریم که برابر آرسنال بهتر از این ها باشیم. آنها برای مدافعان تیم ها چالش هایی را ایجاد می کنند.”

۰ Comments