جایگزین مسیر

ویدیچ: هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده است!

by | اسفند , ۲۸ , ۱۳۹۱

نمانیا ویدیچ مدافع باشگاه منچستریونایتد بر این نکته تاکید دارد که هنوز فصل به پایان نرسیده است و یونایتد به هیچ جامی نرسیده است؛ پس نباید مغرور شد.

منچستریونایتد 15 امتیاز بیشتر از نزدیک ترین رقیبش، منچسترسیتی کسب کرده است و به سوی بیستمین قهرمانی خود در جزیره گام بر می دارد. جالب است بدانید منچستریونایتد قبلا توانسته یک بار با اختلاف امتیاز 18 امتیاز با تیم دوم به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد!

البته آنها سال گذشته هم در صدر بودند و فاصله مناسبی با سیتی ایجاد کرده بودند اما تزلزل یاران فرگوسن با بردهای پیاپی منچسترسیتی همراه شد تا فاصله هشت امتیازی از دست برود و یاران مانچینی به کمک تفاضل گل بهتر به قهرمانی برسند.

ویدیچ در این باره گفت: “قهرمانی حالا در دستان ماست اما هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده و ما جامی به دست نیاورده ایم. ما نباید اجازه دهیم آنها به ما نزدیک شوند. البته می دانم اتفاقات فصل گذشته باعث می شود هواداران کمی نگران باشند اما ما اجازه نمی دهیم این اتفاق دوباره تکرار شود.”

یونایتد در آخرین بازی با تک گل رونی توانست ردینگ را شکست دهد و منچسترسیتی هم این هفته ها حال و روز خوشی ندارد!

اسمالینگ هم با تایید حرف های ویدیچ افزود: “تجربیات فصل گذشته به ما کمک کرده تا اینجا پیشروی کنیم و فاصله امتیازی خوبی با منچسترسیتی ایجاد کنیم. همین روند را باید تا پایان فصل و رسیدن به قهرمانی هم حفظ کنیم!”

۰ Comments