جایگزین مسیر

ویدیچ: چند هفته آینده حیاتی خواهد بود

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۲

کاپیتان منچستریونایتد نمانیا ویدیچ احساس می کند باشگاه در چند هفته آینده دقیقا متوجه خواهد شد در چه جایگاهی در فصل جاری لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر اکنون در فصل جاری در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و از 21 بازی که تاکنون انجام داده است, 37 امتیاز کسب کرده است و 5 امتیاز با تیم رده چهارم جدول یعنی لیورپول فاصله دارد.

شیاطین سرخ 5 بازی حساس از هم اکنون تا اواسط فوریه باید انجام دهند, در اولین بازی, شاگردان دیوید مویز یکشنبه آینده با چلسی رده سومی بازی خواهند کرد و در آخرین بازی با صدرنشین کنونی لیگ, آرسنال بازی خواهند کرد. شیاطین سرخ در هر دو این دیدارها میهمان خواهد بود.

ویدیچ در مصاحبه اختصاصی خود با مجله باشگاه گفت: ما باید در ماه آینده به طور مرتب در بازی ها پیروز شویم و آن موقع ما دقیقا جایگاه خودمان را در لیگ متوجه خواهیم شد.

“تا انتهای ماه ژانویه و اوایل فوریه ما جایگاه واقعی و توانایی های خودمان در لیگ برتر را به همه نشان خواهیم داد.”

“پس از این دوره, البته لیگ قهرمانان نیز دوباره از سر گرفته می شود. این زمان, برهه مهمی برای ما محسوب می شود و ما همه می خواهیم عملکرد خوبی در این بازی ها داشته باشیم.”

یونایتد در اواخر ماه فوریه اولین بازی خود برابر المپیاکوس را از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان در یونان برگزار خواهد کرد.

شیاطین سرخ سه روز پس از بازی حساس برابر چلسی در رقابت های لیگ برتر باید بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را در الدترافورد برگزار کنند.

شیاطین سرخ هنوز تلاش می کنند تا با هدایت دیوید مویز ثباتی در وضعیت خود کسب کنند و امیدوار هستند پس از پیروزی برابر ساندرلند در شنبه گذشته, به روند پیروزی های خود ادامه دهند.

.

.

ویدیچ علاوه بر اینکه عنوان می کند دیوید مویز شخصیت خوبی دارد برای اینکه هدایت تیم را برعهده داشته باشد, به وظیفه ای که بازیکنان در قبال تیم دارند, تاکید می کند و معتقد است او نیز همانند دیگر بازیکنان تیم به یک اندازه در قبال تیم مسئولیت دارد.

این مدافع 32 ساله صرب گفت: شما باید همیشه با هم باشید تا یک تیم باشید.

“این مسئله مهمی است. اگر شما نتیجه بدی کسب کنید باید تمرکز خود را بر روی این مسئله بگذارید که کارهای درست را انجام دهید, ابتدا در تمرینات با رفتاری که از خود نشان می دهید و سپس در بازی های سعی کنید کار درست را انجام دهید.”

“شما تلاش می کنید تا تاثیرگذار باشید برای مثال ابتدا در رختکن و سپس در زمین مسابقه تاثیرگذار ظاهر شوید.”

“ما اینجا خوش شانس هستیم زیرا بازیکنان بسیار زیادی داریم که هم باتجربه و هم بی نظیر هستند, آنها به تیم کمک می کنند و تلاش می کنند تا به چیزی که ما می خواهیم دست یابیم.”

او افزود: شما باید به هم تیمی های خود احترام بگذارید؛ اگر شما به آنها احترام بگذارید, پاسخ این احترام را می گیرید. شما از آنها حمایت می کنید, با آنها صحبت می کنید, اگر نیاز باشد آنها را تشویق می کنید.

“مربی شخصیت خوبی دارد و این کارها را انجام می دهد اما این مسئله همان اندازه نیز به خود بازیکنان نیز بستگی دارد. ما یک گروه هستیم و برای مقابله با این شرایط به وظیفه شناسی همه اعضای گروه نیاز داریم.”

۰ Comments