جایگزین مسیر

ویلسون امیدوار به حضور در ترکیب اصلی یونایتد

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

جیمز ویلسون امیدوار است پس از 4 گلی که در فینال سنیور کاپ منچستر به ثمر رساند, لوئیز فن خال سرمربی شیاطین سرخ را تحت تاثیر قرار داده باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این ستاره جوان در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ در لیگ برتر در فصل گذشته توانسته بود زیر نظر رایان گیگز سرمربی موقت یونایتدها دو گل به ثمر برساند. اکنون نیز در دیدار برابر منچسترسیتی رقیب همشهری یونایتد این بار در فینال سنیورکاپ منچستر توانست با 4 گل شاگردان ویرا را درهم بکوبد.

یونایتد در پایان توانست با نتیجه 4 بر 1 برابر سیتی به برتری برسد تا برای چهارمین بار پیاپی این جام را که قدمتی 129 ساله دارد, بالای سر ببرند.

او پس از بازی در مصاحبه با شبکه باشگاه گفت:

واضح است که دربی منچستر به تنهایی رخداد بسیار مهمی است و 4 گل زدن و قهرمانی در این جام باعث می شود احساس فوق العاده ای به من دست دهد. اینکه شما بتوانید نقشی در تاریخ داشته باشید و نامتان ثبت شود, احساس فوق العاده ای است.

تنها پیروزی برابر بزرگترین رقیب ما به تنهایی کافی است. بدیهی است که سیتی قهرمان لیگ برتر شد و ما می خواهیم به کسب جام ها ادامه بدهیم و آکادمی به پیشرفت خود ادامه دهد. اینکه ما توانستیم آنها را امشب متوقف کنیم  و 4 گل بزنیم, اتفاق عالی بود.

سیتی تنها در شروع بازی پاسکاری می کرد, اما گل زدن در اواخر نیمه اول بهترین اتفاق ممکن در هر بازی است. در نیمه دوم ما شکل بازی خود را کمی تغییر دادیم و با سیستم متفاوتی بازی کردیم و به بازی مسلط شدیم.

هنگامی که از ویلسون این سوال می شود که آیا او توانسته فن خال را تحت تاثیر قرار دهد, این مهاجم جوان و خوش آتیه می گوید:

خیلی امیدوارم. من امشب به او نشان دادم که چکار می توانم انجام دهم. امیدوارم به تیم اصلی دعوت شوم تا به همین شکل برای رئیس نیز بازی کنم.

۰ Comments