جایگزین مسیر

ویلسون در انتظار حضور در ترکیب اصلی شیاطین سرخ

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۳

مهاجم جوان منچستریونایتد جیمز ویلسون از اینکه می تواند در آینده ای نه چندان دور برای تیم اصلی شیاطین سرخ به میدان برود, هیجان زده است. او پیش از این در دیدار برابر نیوکاسل در لیست 18 نفره نهایی تیم حضور داشت اما به میدان نرفت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 18 ساله در فصل جاری پیشرفت خارق العاده ای داشته است و بدیهی است که پتانسیل لازم برای حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد را در فصل جاری دارد. شاید هواداران یونایتد بتوانند برای اولین بار بازی او را در ترکیب اصلی در الدترافورد سه شنبه همین هفته در بازی عقب افتاده برابر هال سیتی ببینند. 

او اخیرا مصاحبه ای با مجله باشگاه داشته است و درباره بازی در لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

خوشبختانه من فاصله زیادی با اولین بازی ام برای یونایتد ندارم. تحقق چنین هدفی, بی نظیر خواهد بود و این همان چیزی است که شما برای آن تلاش می کنید. هر بار من تنها به این فکر می کنم که: من می توانم در تیم اصلی حضور داشته باشم.

دقایقی حضور در میدان عالی خواهد بود و برای اینکه تفاوت سطح بازی ها و سرعت بازی در این دو سطح را متوجه بشوم, بازی برای تیم اصلی تجربه عالی خواهد بود. من باید ببینم چطور می توانم با جو ورزشگاه, فشار حضور در میدان و عامل های دیگر کنار بیایم.

بودن در کنار تیم در سینت جیمز پارک, تجربه فوق العاده ای بود و من در مقام یک بازیکن حرفه ای یاد گرفتم که رفتارم در داخل و اطراف هتل چطور باشد. حتی گرم کردن بازیکن ها نیز متفاوت بود – من به همراه نمانیا ویدیچ و تام کلورلی تمرین می کردم.

زمانی که شما در تیم ذخیره ها مشغول گرم کردن هستید, به طور معمول هزاران نفر اطراف شما حضور ندارند. جو عالی بود – حتی زمانی که شما پیش از بقیه وارد ورزشگاه می شوید, می بینید که استادیوم پر می شود و شما می توانید سر و صدای هواداران را که بیشتر و بیشتر می شود, حس کنید.

۰ Comments