جایگزین مسیر

ویلفرد زاها می تواند به کریستال پالاس بازگردد

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-کریستال پالاس در نظر دارد ویلفرد زاها را به خدمت بگیرد اگر یونایتد راضی به فروش او شود. زاها در ژانویه 2013 با مبلغ 10 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست و در این تیم تنها در 4 بازی حضور داشته است.او در نیم فصل دوم در کاردیف حضور داشت که این تیم ماه گذشته به چمپیونشیپ سقوط کرد.

گزارش شده است که ویلفرد زاها در لیست فروش این تیم در تابستان قرار خواهد گرفت و این تیم را با مبلغی خوب ترک خواهد کرد اما کریستال پالاس می خواهد به طور مجدد این بازیکن با استعداد انگلیسی را به خدمت بگیرد.

یک منبع نزدیک از کریستال پالاس گفت:”همه چیز به سرمربی جدید منچستر یونایتد بستگی دارد شما نمی توانید طرفدار زاها نباشید به این دلیل که او بسیار عالی کار کرده است.”

“برای این بازیکن بازی کردن بسیار مهم تر از پول است او دوست دارد بازی کند.”

تونی پولیس سرمربی پالاس دوست دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد زاها نقش بسیار مهمی در صعود کریستال پالاس به لیگ برتر ایفا کرد و این مربی برای بازگرداندن این بازیکن در ماه ژانویه پیشنهاداتی را به منچستر یونایتد تحویل داد.

پس از اینکه دیوید مویس نمی خواست زاها به لندن منتقل شود باید دید سرمربی جدید یونایتد لوییس فن خال بر روی او چه نظری دارد این مربی می خواهد با جوان گرایی یونایتد را به مدعی اصلی تبدیل کند.

قیمت زاها طول 12 ماه گذشته کاهش یافته است اما فن خال می خواهد بازی او را ببیند و درباره آینده او نظر بدهد و باید دید نظر فن خال روی این بازیکن جوان چیست.

۰ Comments