جایگزین مسیر

ویلکینز:مورینیو به طرز شگفت انگیزی ذهن ها را منحرف میکند

by | دی , ۶ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ری ویلکینز کارشناس فوتبال معتقد است ژوزه مورینیو به طرز شگفت انگیزی ذهن ها را از عملکرد بازیکنانش مقابل تیم برنلی منحرف کرد.او معتقد است مورینیو با مطرح کردن هزینه های نقل و انتقالات یونایتد بازیکنانش را از زیر فشار تساوی مقابل تیم برنلی خارج کرده است.

ژوزه دوست ندارد بازیکنانش را نقد کند.و به همین دلیل او در کنفرانس مطبوعاتی خود گریزی به این قضیه زد که باشگاه به اندازه ی کافی برای او هزینه نمیکند.او نامی از بازیکنانی که مد نظرش است نیاورد.

او کاملا توجهات را از بازیکنانش به سمت دیگری برد.من واقعا عاشق ژوزه هستم و بنظرم لیگ برتر با وجود او مکان بهتری است.همه منتظر این هستند که او راجع به بازیکنانش صحبت کند و آنها را مورد نقد قرار دهد اما او ناگهان ذهن ها را به این سمت میبرد که برای کایل واکر و بنجامین مندی ۵۰ میلیون پوند پرداخت شده است.

به نظر من آنها(منچستریونایتد)هم همین مقدار پول را خرج کرده اند ولی وقتی به بازی مقابل برنلی نگاه میکنید به این نتیجه میرسید که نتیجه ی مطلوبی را از هزینه هایشان دریافت نکرده اند.آنها در لحظات بدی از بازی گل دریافت کردند.اشتباهاتی که بازیکنان منچستر در برخی بازیها مرتکب میشوند ویران کننده است.

ویلکینز فکر میکند منچسترسیتی در بازی مقابل نیوکاسل فاصله خود با منچستریونایتد را به۱۵ امتیاز افزایش خواهد داد.هافبک سابق تیم منچستریونایتد اضافه کرد:

مورینیو از نتایج تیم ناامید شده است.او فکرش را نمیکرد علی رغم هزینه های بسیاری که انجام داده در این مقطع از فصل تا این حد از منچسترسیتی عقب بیافتد.

۰ Comments