جایگزین مسیر

ویلکینز: باشگاه یونایتد فصل آینده نیز از مویز حمایت خواهد کرد

by | فروردین , ۲۵ , ۱۳۹۳

ری ویلکینز, هافبک سابق شیاطین سرخ معتقد است, فصل آینده, منچستریونایتد با هدایت دیوید مویز و چندین خریدی که تابستان امسال انجام داده است برای قرار گرفتن در صدر جدول مبارزه خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ویلکینز 57 ساله که از سال 1979 تا 1984 برای یونایتد بازی کرده است, درباره اینکه چطور فصل جاری پس از بازنشستگی مربی اسطوره ای شیاطین سرخ, سر آلکس فرگوسن یک برنامه بازسازی بزرگ در یونایتد زیر نظر دیوید مویز سرمربی جدید شیاطین سرخ اجرا خواهد شد, گفت.

او به دیرکت نیوز گفت:

منچستریونایتد سال آینده به مبارزه برای قهرمانی بازخواهد گشت, آنها هنوز باید کارهای سخت بسیار زیادی انجام دهند, اما می دانند که استارت این کار قبل از آغاز فصل جاری زده شده است.

برنامه بازسازی عظیمی در حال انجام است که من مطمئنم مویز این برنامه را در فصل آینده نیز ادامه خواهد داد.

فصل جاری نوعی تحول را در یونایتد مشاهده کردیم, اما اکنون ما کمی پیشرفت در تیم را می بینیم و این موضوع, مهم ترین مسئله است.

فرگوسن تابستان گذشته پس از 27 سال یونایتد را ترک کرد. او در مدت طولانی حضورش در الدترافورد به همراه شیاطین سرخ 38 جام در رقابت های داخلی و اروپایی کسب کرد.

جدایی فرگوسن ضربه بزرگی به یونایتد زد, پس از کسب 13مین قهرمانی در رقابت های لیگ برتر, یونایتد در فصل جاری نتوانست تحت هدایت دیوید مویز در جمع 5 تیم اول تا به اینجای فصل قرار بگیرد.

ویلکینز در این باره این چنین توضیح می دهد:

مویز در آنجا سایه سنگین مربی قبلی را حس می کرد. چنین اتفاقی برای هر مربی دیگری که پس از فرگوسن می آمد, رخ می داد.

زمانی که فصل بعد آغاز شود, پول های خود را سر یونایتد شرط ببندید, جایی که بازیکنان جدید بسیاری به آنجا خواهند آمد و من مطمئن هستم در فصل آینده نیز باشگاه از مویز حمایت خواهد کرد.

۰ Comments