جایگزین مسیر

ویل کین به دنبال حضور در تیم اصلی یونایتد

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

ویل کین ستاره جوان منچستریونایتد که در حال حاضر به طور قرضی در کوئینز پارک رنجرز بازی می کند, امیدوار است حضور قرضی او در کیو پی آر باعث شود در بازگشت به منچستریونایتد, بتواند در تیم اصلی بازی کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کین در ماه ژانویه تا پایان فصل جاری به کیو پی آر ملحق شد و اکنون این بازیکن 21 ساله هدفی برای خود تعیین کرده است و می خواهد 12 بازی برای تیم هری ردنپ بازی کند. 

او در اوایل فصل جاری مدتی به طور قرضی در ویگان بازی می کرد اما نتوانست در چهار دیداری که برای ویگان به میدان رفت, گلزنی کند. او به دلیل مصدومیت کشاله ران زودتر از زمان اتمام قراردادش به الدترافورد برگشت اما اکنون امیدوار است حضور قرضی کنونی او در کیو پی آر مزایای فراوانی برای او داشته باشد.

کین در مصاحبه خود با گت وست لندن گفت:

دیدن بازی رنجرزها در حالی که با دو مهاجم بازی می کنند, می بینید که فضای بسیار زیادی پشت این دو بازیکن وجود دارد که من می توانم آن فضا را پر کنم. در منچستریونایتد, من در سیستم 4-3-3 تنها بودم یا پشت سر مهاجم بازی می کردم.

اگر بتوانم بازی های زیادی انجام دهم و گل هایی نیز بزنم, نمایش خوبی خواه بود و بهتر از این است که در یونایتد برای تیم زیر 21 سال بازی کنم.

۰ Comments