جایگزین مسیر

وین:ما باید بازی های آینده را برنده شویم

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-وین رونی بازیکن منچستر یونایتد معتقد است بعد از تساوی در مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات یونایتد باید از این به بعد به فکر پیروزی باشد و همه بازی های خود را برنده شود.

منچستر یونایتد در بازی حساس روز چهارشنبه مقابل آرسنال با دفاع منطقی باعث شد یک تساوی خوب به دست بیاورد و حتی یونایتد می توانست با ضربه سر رابین ون پرسی در نیمه دوم که به تیر دورازه آرسنال برخورد کرد به سه امتیاز این بازی نیز دست پیدا کند.

بعد از یک شروع نا امید کننده از طرف منچستر یونایتد در سال 2014 رونی امیدوار است بعد از نتیجه خوب مقابل آرسنال در ادامه بازی ها به روند پیروزی برگردند یونایتد دو بازی حساس در ورزشگاه خانگی خود در برابر منچستر سیتی و لیورپول دارد و از هفته آینده نیز لیگ قهرمانان شروع می شود.

وین رونی با مصاحبه با ManUtd گفت:ما بازیهای زیادی در لیگ قهرمانان و لیگ داریم و من امیدوارم که این بازی ها را با نتیجه ممکن به پایان برسانیم.

من فکر می کنم نتیجه روز چهارشنبه خوب بود این یک امتیاز برای ما مناسب بود آرسنال بازی خوبی به نمایش گذاشت اما ما بازی دفاع منطقی کردیم و حتی می توانستیم با گل ون پرسی به پیروزی برسیم.

سفر به آرسنال همیشه برای ما سخت بوده است و این یک امتیاز نیز بسیار برای ما خوب است با این یک امتیاز اعتماد به نفس خوبی به تیم تزریق شده است ما در این فصل شروع بدی داشتیم اما ما مطمئنیم می توانیم این نتایج را جبران کنیم و به جایگاه خوب در پایان فصل راه پیدا کنیم.

ما در این هفته بازی نداریم و می توانیم به خوبی استراحت کنیم و این استراحت می تواند به ما برای بازی های بزرگ کمک کند تا آن بازی ها را برنده شویم.

ما در حال آماده سازی برای بازی های آینده می باشیم یونایتد به دلیل هوای سرد انگلستان به دبی سفر کرده اند تا در آنجا با هوای گرم و مطلوب شرایط خود را برای بازی های آینده آماده کنند.

رونی اضافه کرد:ما از این سفر بهترین استفاده را خواهیم کرد هنگامی که شما از کشور خودتان به کشور دیگر سفر می کنید می توانید شرایط را عوض کنید اما بعد از بازگشت از این سفر باید بازی های آینده را پیروز شویم این می تواند برای همه ما خوب باشد.

ما می توانیم با سفر به دبی شرایط بدنی خود را عوض کنیم و آماده بازی های آینده شویم که در 22 فوریه برابر کریستال و در همان هفته درلیگ قهرمانان نیز به میدان می رویم.

رونی و رابین به تازگی از مصدومیت بازشگته اند و طرفداران امیدوار هستند با آمدن ماتا این سه بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارند.

رونی اصرار دارد این هیجان انگیز است هنگامی که کنار ماتا و رابین به میدان بروم. خوان ماتا یک بازیکن بین المللی می باشد و سطح یونایتد با این بازیکن ارتقا پیدا می کند ولی برای بهتر شدن این ترکیب کمی باید صبر کرد و من امیدوارم به زودی تیمی آماده خواهیم دید اما ما امیدواریم با آمده ماتا بازی های زیباتری انجام دهیم و با وجود او گلهای بیشتری به ثمر برسانیم.

۰ Comments