جایگزین مسیر

وین رونی:بازیساز آرسنال فوق العاده است

by | آبان , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران پس از پیوستن اوزیل به آرسنال خیلی از این بازیکن آلمانی تعریف کرده اند و حال نوبت وین رونی است که او را بسیار فوق العاده می داند و او را موردستایش قرار داد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وین رونی بر این باور است که اوزیل بازیکن آرسنال یک بازیکن فوق العاده است و یک بازیساز استثنایی.

سرالکس فرگوسن در کتاب جدید خود به این اشاره کرده است که وین رونی پس از جام جهانی 2010 از من خواست که اوزیل را به منچستر یونایتد بیاورم.

ولی با این حال فرگوسن حرف رونی را نادیده گرفت و اوزیل نیز به غول اسپانیایی رئال مادرید پیوست.

مسوت اوزیل که 3 سال از وین رونی کوچکتر است در آرسنال با بازی های خوب خود وین رونی را نیز تحت تاثیر بازیش قرار داده است.

به گفته منچستر اونینگ نیوز وین رونی عنوان کرده است اوزیل یک بازیکن خوب و باهوش به شمار می آید او در یک جا قرار نمی گیرد او در همه جای میدان به دنبال خلق موقعیت می باشد او در پشت مهاجم وافعا عالی است او به خوبی حرکت می کند و می تواند برای مهاجم توپ سازی خوبی به وجود بیاورد  او یک بازیکن فوق العاده است.

دیوید مویس جانشین فرگوسن این خبر مبنی بر این که او به دنبال اوزیل بوده است را رد کرده است.

مویس گفت:برخلاف تمام شایعات ما به دنبال اوزیل در تابستان نبودیم ما 2 مهره خوب و ارزشمند در تیم خود داریم شینجی کاگاوا و وین رونی.با وجود این بازیکن هیچ نیازی به اوزیل نداشتیم ما 2 بازیکن فوق العاده در تیم داریم.

اوزیل پس از خروج از سانتیاگو برنابئو در تابستان و پیوستن به آرسنال شروع خوبی از خود به نمایش گذاشته است او در این فصل رقابت ها در تمام جام ها توانسه است 13 پاس گل برای توپچی ها فراهم کند که آمار بسیار خوبی به شمار می رود.

۰ Comments