جایگزین مسیر

وین رونی:با سر الکس صحبت نکرده ام

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –وین رونی در صحبت هایی اعلام کرد بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با او صحبتی نداشته است.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش برخی رسانه ها که فرگوسن پایان فصل گذشته ستاره انگلیسی درخواست خروج داده است ولی خود وین رونی این خبر را تکذیب کرده است.

حالا فرگوسن که در کتابی که به تازگی منتشر کرده است می گوید که رونی در پایان فصل گذشته رقابت ها درخواست خروج رسمی  نداده است.

در سوال که اسکای از رونی کرده است مبنی بر اینکه پس از بازنشستگی سر الکس او را دیده ای در جواب می گوید”نه من الان به فوتبال خود تمرکز دارم و از بازی کردن در یونایتد خوشحالم و به گذشته نگاه نمی کنم الان نگاه من به آینده است.”

من فصل گذشته هیچ درخواست خروجی از باشگاه را نداشته ام این داستان ها همه از رسانه ها به بیرون درز میکند.

من دیگر پس از بازنشستگی سرالکس با او صحبتی نداشته ام حتی او را ندیده ام و کار کردن با مربی جدید را بسیار دوست دارم و بسیار از این قضیه خوشحالم.

آمدن مربی جدید به من یک زندگی تازه ای را داده است و من  بسیار با کار کردن با دیوید مویس لذت می برم.

ما در حال حاضر به پیشرفت خود ادامه می دهیم و با بازیکنان به خوبی تمرین می کنیم تمام بازیکنان مستحق بازی کردن در تیم هستند اما ما باید به سرعت به پیرفت خود ادامه دهیم.

ما روند رو به رشد خود را ادامه میدهیم به نظر من بازی چهارشنه شب مقابل سوسیداد بسیار خوب بازی کردیم و نمایش قابل توجهی را  داشتیم به خصوص که سرالکس هم در ورزشگاه نشسته بود و بازی را تماشا می کرد.

به نظر دیوید مویس رونی که پنج شنبه 28 ساله شده است در دوران فوق العاده ای خود رسیده است و این می تواند بسیار برای تیم خوب باشد و دوران جدیدی را برای رونی و یونایتد داشته باشد.

مویس افزود رونی چند سال پیش فوق العاده بازی می کرد اما حالا تجربه یبسار خوبی دارد و نسبت به قبل بهتر شده است.

او زمانی که در اورتون بود تمرینات بسیار زیادی می کرد و تلاش می کرد در بهترین شرایط بازی می کرد او واقعا فوق العاده است و باورنکردنی.

در بازی با ساوتهمتون بسیار بدشانس بودیم که موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد ولی خوشحالم که در بازی دیشب توانستیم بازی را از تیم اسپانیایی ببریم و امتیاز کامل را بگیریم.

مویس می گوید در این بازی به خوبی بازی را کنترل کردیم و خوشحالم که رونی هم مثل بازی قبل بهترین نمایش خود را به نمایش گذاشت.

 

۰ Comments