جایگزین مسیر

وین رونی بهترین بازیکن در ماه نوامبر

by | آذر , ۱۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران وین رونی موفق شد با نظر سنجی سایت باشگاه به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه انتخاب شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این دومین بار است که وین رونی در این فصل به عنوان بهترین بازیکن ماه شناخته می شود و این مهاجم از سوی تماشاگران 80 درصد رای آورد این از 7 زبان مختلف سایت تماشاگران به وین رای داده اند در رده دوم این نظرسنجی آنتونیو والنسیا با 15 درصد و در رده سوم پاتریس اورا با 5 درصد قرار گرفتند.

وین با مصاحبه اختصاصی با ManUtd گفت:این واقعا فوق العاده است که توسط تماشاگران به عنوان بازیکن ماه انتخاب شدم من بسیار خوشحال هستم وتلاش می کنم تا در ادامه به موفقیت تیم کمک های زیادی کنم.

نمایش فوق العاده وین در ماه نوامبر موجب شد 11 گل یونایتد وین به طور فوق العاده ای در آنها نقش داشته باشد او هم گلزن خوبی بوده است و هم بازیساز فوق العاده ای برای منچستر یونایتد بوده است.او در بازی مقابل کاردیف و فولام بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق به گلزنی نیز شد و البته پنج پاس گل نیز در این چند بازی موفق شده است برای تیم به ارمغان بیاورد.

من همیشه دوست دارم گل بزنم وین همچنین گفت در پاس گل نیز دوست دارم موفق باشم خوشبختانه تیم خوب نتیجه گرفته است و به مرور زمان بهتر می شود هرکسی دوست دارد گلزنی کند و در پایان به عنوان بهترین بازیکن از او یاد شود و من از این کار بسیار خوشحالم همچنین ما به دنبال نتایج بهتری نیز می باشیم این بدان معناست که ما با نتایج خوب خود بتوانیم در ادامه فصل به موفقیت هایی نیز دست پیدا کنیم.

رونی در بهترین فرم خود قرار دارد آیا این عملکرد جادویی است؟ وین جواب داد اگر من نبودم کس دیگری به جای من بود اما من به خوبی تمرین می کنم و به خوبی نیز در خدمت تیم هستم و واقعا از عملکرد خوب خود خوشحالم پس من به سختی کار می کنم تا در آینده به درد تیم خودم بخورم و موفقیت هایی برای منچستر که همیشه در قلبم است کسب کنیم.

۰ Comments