جایگزین مسیر

وین رونی رکورد سر بابی چارلتون در تیم ملی را هدف قرار داده است

by | مهر , ۱۷ , ۱۳۹۳

وین رونی اعتراف می کند به دنبال این است تا رکورد گلزنی اسطوره های سه شیرها, جیمی گریوز و سر بابی چارلتون را در تیم ملی انگلستان بشکند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رونی اکنون در 97 دیداری که برای کشورش به میدان رفته است, توانسته 41 گل به ثمر برساند و تنها 3 گل با دومین گلزن برتر تیم ملی جیمی گریوز و 8 گل با برترین گلزن تمام ادوار تیم ملی انگلستان سر بابی چارلتون فاصله دارد.

کاپیتان تیم ملی انگلستان قصد دارد در بازی برابر سن مارینو و استونی از رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا در 5 روز آینده گلزنی های خود را آغاز کند تا قدم بزرگی در راه شکستن این رکورد بزرگ بردارد.

مهاجم تیم منچستریونایتد اعتراف می کند که در کنار آمادگی ها برای بازی با سن مارینو در ومبلی به فکر شکستن رکورد نیز هست.

بهش فکر می کنم. نمی توانم منکر این مسئله بشوم.

به رکورد جیمی گریوز نزدیک شده ام و اگر بتوانم همین هفته این رکورد را بزنم, در هفته ها یا ماه های آتی در شرایط عالی قرار خواهم داشت.

اینطور نیست که وقتی وارد میدان می شوم به این فکر کنم که: اوه, من باید رکورد یمی گریوز را بشکنم تا به بابی چارلتون نزدیک بشوم.

من در ابتدا می خواهم عملکرد خوبی برای تیم ملی به نمایش بگذارم و اگر بتوانم گل بزنم, آن موقع عالی خواهد بود, اما مهم ترین چیز برای ما این است که عملکرد خوبی در بازی داشته باشیم و بازی های پیش روی خود را ببریم.

۰ Comments