جایگزین مسیر

وین رونی رکورد طولانی مدت اریک کانتونا در لیگ را شکست

by | اسفند , ۲۰ , ۱۳۹۲

به گزارش دیلی میل, وین رونی مبدل به اولین بازیکنی در تاریخ لیگ برتر شده است که میزان گل ها و پاس گل های خود را در لیگ برتر در 5 فصل دو رقمی کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 28 ساله توانست با ثبت این آمار رکورد اریک کانتونا و فرانک لمپارد را که توانسته بودند در 4 فصل به چنین رکوردی دست یابند را پس از رساندن گل های خود به عدد 11 در بازی برابر وست بروم و دادن پاس گل سوم یونایتد به دنی ولبک و رساندن تعداد پاس گل های خود به عدد 10, بشکند.

وین رونی پس از اینکه پاس گل زیبای دنی ولبک را در دیدار برابر وست بروم مهیا کرد, توانست رکورد اریک کانتونا را که مدت بسیار طولانی بود, دست نخورده باقی مانده بود, بشکند.

در آستانه دیدار حساس با لیورپول, رونی از هواداران تشکر کرده بود و قول داده بود که برای پیروزی در دیدار حساس برابر لیورپول تمام تلاش خود را خواهد کرد. رونی پس از مصدومیتی که دچار آن شده بود, نتوانسته بود دوباره به فرم ایده ال خود قبل از مصدومیتش برگردد اما با به ثمر رساندن گل و پاس گلی که به دنی ولبک در دیدار برابر وست بروم داد, دوباره نشان داد که به روزهای خوبش برگشته است.

۰ Comments