جایگزین مسیر

وین رونی معتقد است که انتقال ولبک به نفع تیم ملی انگلیس نیز بود.

by | شهریور , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

وین رونی معتقد است که انتقال دنی ولبک از منچستریونایتد به آرسنال اثر مثبتی بر خط حمله ی تیم ملی انگلیس خواهد گذاشت.

ولبک با مبلغ 16 میلیون پوند در روز آخر نقل و انتقالات راهی ورزشکاه امارات شد، زیرا با خرید بازیکنانی همچون فالکائو و دیماریا شانس او برای حضور در ترکیب اصلی بیش از پیش محدود می شد.

او می تواند برای یک حرکت توسعه یافته در نبود اولیور ژیرو در کنار آرسن ونگر باشد، زمانی که فوتبال داخلی هفته ی آینده از سر گرفته می شود.

با این حال وین رونی کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس می گوید ولبک تصمیم دشواری برای ترک باشگاه بچگی خود گرفته است. وین رونی معتقد است که انتقال این بازیکن 23 ساله به نفع تیم ملی انگلیس نیز بوده است.

وین رونی افزود:“دنی یک بازیکن پر جنب و جوش، و یک بازیکن تاثیرگذار در زمین است. او سریع است و می تواند گلهای خوبی را به ثمر برساند و من مطمئن هستم که با رفتن او به آرسنال می تواند در پست مورد علاقه اش بازی کند که این واقعا می تواند به تیم انگلستان کمک کند.”

“او یک پسر منچستر است و من چند بار با او صحبت کردم. این انتقال واقعا تصمیم دشواری برای او بود. امیدوارم که در بازیهای پیش رو تیم ملی انگلیس از حضور او بهره مند شود.”

ریو فردیناند نیز به روزنامه سان گفته است :” باورم نمی شود که یونایتد دنی را فروخته مخصوصا به تیمی مثل آرسنال. این بنظر من دیوانه کننده است . دنی همه چیز برای اینکه یک بازیکن تاپ بشود را دارد . فوتبال انگلیس هنوز همه توانایی های وی را ندیده است چون در پست اصلیش به اندازه کافی به میدان نرفته است .”

با وجود مصدومیت دانیل استوریچ ، ولبک می تواند امیدوار باشد که در بازی امشب تیم ملی انگلیس در مقابل سوئیس در خط حمله  و در کنار وین  رونی قرار بگیرد.

 

۰ Comments