جایگزین مسیر

یونایتد آماده ی پرداخت 48 میلیون پوند برای کوکه !

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

اکسپرس به نقل از ال کانفیدنسیال اسپانیا عنوان کرده است که منچستریونایتد امیدوار است تا اولین خرید بزرگ تابستانش را با پرداخت بند آزادسازی قرارداد کوکه یعنی 48 میلیون پوند آغاز کند. هرچند که کوکه ظاهراً تمایلی برای ترک اتلتیکومادرید ندارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 22 ساله فصل گذشته در اتلتیکومادرید فصل بسیار خوبی داشت، چنان که آن ها لالیگا را فتح کردند و تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفتند.

تابستان گذشته کوکه یکی از هدف های یونایتد بود، اما او یکی از چندین بازیکنی بود که از تور شیاطین سرخ گریخت، قبل از این که آن ها 27/5 میلیون پوند برای مروان فلینی بپردازند.

بر طبق گزارشات یونایتد قصد جذب هم تیمی کوکه میراندا را داشته است، هرچند که به نظر می رسد بارسلونا بر روی خرید او متمرکز شده است و قصد دارد تا به علاقه ی یونایتد در این مورد پایان دهد.

بر اساس نشریه ی اسپانیایی ال کانفیدنسیال، یونایتد در روزهای آتی حاضر خواهد بود رقم بند آزادسازی قرارداد کوکه را پرداخت کند،  گرچه اتلتیکو درباره ی احتمال فروش او صحبتی نکرده است.

همچنین طبق گزارش، یونایتد برای اجرایی کردن این انتقال 3 میلیون پوند پاداش سالیانه به کوکه پیشنهاد داده است.

هرچند که کوکه ازعدم تمایل برای ترک تیمش می گوید.

او گفت : ” من یک قرارداد طولانی مدت دارم. علاقه ی تیم های بزرگ قابل ستایش است. اما من واقعاً این جا خوشحال هستم.

راهی که من می بینم این است که یک بازیکن اتلتیکو مادرید هستم. جام جهانی در حال شروع شدن است و من روی اینجا و حالا تمرکز کرده ام، نه آینده. “

[highlight]به نظر شما آیا کوکه ارزش پرداخت 48 میلیون پوند را دارد؟[/highlight]

 

۰ Comments