جایگزین مسیر

یونایتد – هال سیتی : پیش بازی

by | اردیبهشت , ۱۶ , ۱۳۹۳

منچستریونایتد آخرین دیدار خانگی خود را در این فصل در حالی برابر هال سیتی انجام خواهد داد که شکست های خانگی خجالت آوری را پذیرفته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران شیاطین سرخ هنوز درباره ی تمام کردن فصل در رتبه ی ششم ،بالاتر از تاتنهام و راهیابی به لیگ اروپا خیالبافی می کنند. وقوع این خیال مستلزم آن است که بازی های باقی مانده را پیروز شوند و تاتنهام در بازی آخر خود شکست بخورد. استیو بروس و تیمش هال سیتی در جدول در نقطه ی امنی قرار گرفته اند که به آن ها اجازه می دهد بدون فشار بازی کنند. درحالیکه یونایتد می خواهد با یک پیروزی به یاد ماندنی در تئاتر رویاها از ناکامی های بیشتر جلوگیری کند. 

همه چیز برای منچستریونایتد در این فصل غلط پیش رفته است. قهرمانان به دنبال پیروزی در بازی آخر خانگی هستند تا امیدشان به حضور در لیگ اروپا زنده بماند.

همانقدر که یونایتد در خانه نتایج ضعیف گرفته، هال سیتی هم در خارج از خانه بد کار کرده است. این آخرین بازی خانگی این فصل منچستری هاست و ممکن است با توجه به تغییرات اساسی پیش رو در تابستان، برای چند بازیکن یونایتد، این آخرین بازی در خانه باشد. همانگونه که این اتفاق برای کاپیتان تیم، نمانیا ویدیچ قطعاً خواهد افتاد و او امشب با اولدترافورد وداع خواهد کرد. 

تیم هال سیتی فینال جام حذفی در برابر آرسنال را در پیش دارد. بنابراین استیو بروس برای افزایش اعتماد به نفس بازیکنانش می خواهد تا از افت یونایتد نهایت استفاده را ببرد و تیم خود را برای کسب حداکثر امتیاز به میدان بفرستد و به روند سه بازی بدون برد اخیر خود پایان دهد.

مصدومین : 

منچستریونایتد آسیب دیده ی تازه ای ندارد. وین رونی که به دلیل عارضه ی کشاله ی ران در بازی قبل حضور نداشت، به احتمال زیاد در این بازی هم غائب خواهد بود. برای تیم میهمان، آلن مک گرگور، رابی بردی و پل مک شین مصدومند.

ترکیب احتمالی :

منچستریونایتد : دخیا، جونز، اسمالینگ، ویدیچ، اورا، کاگاوا، کریک، کلورلی، ولبک، ماتا، فن پرسی

هال سیتی :  هارپر، روسنیر، فیگوئرا، چستر، دیویس، میلر، هادلستون، لیورمر، المحمدی، ژلاویچ، لانگ

آمار جالب توجه :

یونایتد 5 بازی قبلی خود مقابل هال را با پیروزی پشت سر گذاشته است. 20 گل زده و 6 گل خورده.

آن ها در این فصل تاکنون هفت بار در خانه شکست خورده اند. آخرین بار که این اتفاق افتاد، برمی گردد به فصل 1973/74.

در مجموع این فصل 12 باخت به تیم های بالا و پایین جدول داده اند. با 3 برد و 3 باخت در 6 بازی گذشته.

هال سیتی از پنچ بازی قبلی خارج از خانه ی خود تنها 1 بار پیروز شده و در رتبه ی هفدهم جدول قرار گرفته است.

بازیکنان کلیدی :

رابین فن پرسی منچستریونایتد

فن پرسی بخش زیادی از مسابقات این فصل را به خاطر مصدومیت از دست داده است. می توان گفت مرد هلندی فصل قبل را بدون آسیب دیدگی سپری کرد و قهرمانی لیگ را با تیم به دست آورد. او این فصل در 17 بازی 11 گل به ثمر رسانده است. او همچنین سه پاس گل داده است، که 2 پاس در جریان بازی و یکی از روی ضربات شروع مجدد بوده است. غیبتش در بازی های کلیدی بدون شک روی جایگاه تیم تأثیر گذار بوده است و انتظار می رود در دو بازی باقیمانده گلزنی کند.

شین لانگ هال سیتی

او یکی از خریدهای زمستانی هال بوده است. او در 14 بازی 4 گل به ثمر رسانده است. آمار تبدیل 67 درصد از موقعیت ها به گل تأثیرگذار است. و استیو بروس در بازی امروز روی گلزنی او حساب باز کرده است.

 1111111

۰ Comments