جایگزین مسیر

پاسخ منچستریونایتد به شایعات پیرامون توافق با فن خال

by | اردیبهشت , ۶ , ۱۳۹۳

پس از ادعای روزنامه هلندی De Telegraaf مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد با لویی فن خال هلندی قراردادی سه ساله امضا کرده است, باشگاه منچستریونایتد ادعای این روزنامه هلندی را رد کرد. سخنگوی باشگاه گفته است که در صورت توافق با هر سرمربی باشگاه به طور رسمی خبر این توافق را اعلام خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ پس از برکناری دیوید مویز اسکاتلندی, رایان گیگز را تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کردند. طی روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال حضور لویی فن خال هلندی در الدترافورد شنیده می شود و در آخرین خبر, روزنامه ای در هلند گزارش کرد که لویی فان خال قرارداد سه ساله ای با منچستریونایتد به امضا رسانده است و او هدایت منچستریونایتد را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

صبح امروز روزنامه هلندی De Telegraaf در خبری مدعی شد که این مربی 62 ساله روز جمعه با مقامات یونایتد دیداری داشته است و هر دو طرف بر سر امضا قراردادی به توافق رسیده اند.

به گفته این روزنامه, فن خال روز جمعه با مدیر اجرایی یونایتد, اد وودوارد و یکی از اعضای خانواده گلیرها دیداری داشته است. این ملاقات در ویلای شخصی مالکان باشگاه یونایتد در آلگاروه صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است که باشگاه به فن خال این اختیار را داده است تا دستیاران خود را انتخاب کند و این مربی باتجربه هلندی که سابقه هدایت بارسلونا و بایرن مونیخ را دارد, قصد دارد کلایورت را به عنوان دستیار خود انتخاب کند.

اما اندکی پس از انتشار این خبر, سخنگوی باشگاه گزارشات منتشر شده درباره عقد قرارداد با فن خال را رد کرد.

هیچ خبری برای اطلاع رسانی وجود ندارد. ما با مربی جدیدی قرارداد امضا نکرده ایم. زمانی که مطلبی برای اطلاع رسانی داشته باشیم, اعلام خواهیم کرد.

سال گذشته پس از اعلام بازنشستگی سر آلکس فرگوسن, باشگاه منچستریونایتد بلافاصله جانشین سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ را اعلام کرد, اما اکنون به نظر می رسد باشگاه هنوز نتوانسته با مربی برای هدایت یونایتد در فصل آینده به توافق برسد و همچنان شایعات درباره مربی بعدی که هدایت یکی از برترین باشگاه های جهان را برعهده خواهد گرفت, ادامه دارد.

۰ Comments