جایگزین مسیر

پاسخ یووه به یونایتد: قیمت ویدال 56 میلیون یورو است

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۳

پس از اینکه باشگاه یوونتوس اعلام کرد که قیمت فروش آرتورو ویدال 56 میلیون یورو است, به نظر می رسد سران یونایتد توجه خود را سمت جذب ویلیام کاروالهو هافبک اسپورتینگ لیسبون جلب کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش سایت گل, باشگاه #یوونتوس به سران #منچستریونایتد گفته است که تنها در صورت دریافت پیشنهادی 56 میلیون یورویی بعلاوه جذب #نانی به عنوان بخشی از قرارداد حاضر به فروش آرتورو #ویدال هافبک شیلیایی خود به منچستریونایتد می باشند.

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره تمایل یونایتد برای جذب یک هافبک وسط که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را نیز داشته باشد, نشیده می شود و از ویدال به عنوان گزینه اصلی #فن_خال برای این پست نام به میان آورده می شود.

اما اکنون با رقمی که باشگاه یووه اعلام کرده است, احتمالا اد وودوارد پس از خرید لوک شاو و آندر هررا برای خرید آرتورو ویدال تجدید نظر کند.

احتمالا باشگاه یونایتد توجه خود را بر روی جذب ویلیام #کاروالهو هافبک اسپورتینگ لیسبون معطوف خواهد کرد.

از مدت ها قبل شایعات بسیاری درباره انتقال کاروالهو به یونایتد شنیده می شد, از کاروالهو به عنوان گزینه اصلی دیوید مویز سرمربی وقت یونایتد نام به میان آورده می شد اما اخیرا خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کاروالهو به چلسی ملحق خواهد شد.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون نیز عنوان کرده است در صورت دریافت پیشنهادی مناسب با جدایی ویلیام کاروالهو موافقت خواهد کرد.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا یونایتد باید به هر ترتیب آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد یا یونایتد باید هر چه سریعتر انتقال کاروالهو را نهایی کند؟[/highlight]

۰ Comments