جایگزین مسیر

پالیستر : برگشت وین رونی مانند خرید جدید است

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۵

پالیستر : برگشت وین رونی مانند خرید جدید است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – گری پالیستر ، معتقد است که برگشتن وین رونی به خط هافبک ، در هفته های گذشته ، مانند خرید جدیدی برای یونایتد است .

اخیرا که رونی برگشته است ، از او در خط هافبک استفاده می شود . دلیل این موضوع هم عملکرد فوق العاده مارکوس راشفورد بوده است .

پس از بازی های درخشان رونی در این ناحیه ، پالیستر که بین سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۸ برای یونایتد به میدان می رفت ،  به تمجید از او پرداخت :

داشتن رونی در میانه زمین ، مانند خرید جدیدی است .

او مالکیت را در اختیار می گیرد . او می تواند گلزنی کند و البته باهوش است . درست است که تازه در این پست به میدان می رود و تازه از مصدومیت برگشته است ، ولی او خیلی سریع با این وظیفه خو گرفته است .

همچنین پالیستر عملکرد جوانان تیم در این فصل – به خصوص مارکوس راشفورد – را ستود  :

یکی از چیزهای خوبی که در این فصل شاهدش بودیم ، راهیابی جوانان به تیم اصلی بود . راشفورد مانند تنفس هوایی تازه بود . زمانی که من در ۲۴ سالگی به تیم آمدم ، برای انگلیس هم بازی میکردم . الدترافورد همچنان میتواند ترسناک باشد !

او به تازگی به تیم اصلی پیوسته است و انگار سالها برای تیم بازی کرده است . این در حالیست که تنها ۱۸ سال دارد !

همچنان سوالاتی در مورد نحوه بازی تدافعی رونی در برابر تیم های بزرگ تر مطرح است ، اما چیزی که مشخص است ، رونی در حال اثبات خود به تمام کسانی است که به او شک دارند !

در هر زمینه ای ، قدرت رهبری او و تجربه اش اثبات کرده اند که کاپیتان میتواند نقاط روشنی برای الگوبرداری جوانان داشته باشد .

۰ Comments