جایگزین مسیر

پایان بازی ؛ منچستریونایتد 2-1 وستهام یونایتد

by | مهر , ۵ , ۱۳۹۳

شیاطین سرخ در بازی که برتری مطلق نداشتند توانستند با نتیجه 2-1 پیروز شوند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم منچستریونایتد در الدترافورد به مصاف وستهام یونایتد رفت ، یونایتد بازی را خوب شروع کرد و در ابتدای بازی از روی استارت زیبای رافائل از سمت راست و سانتراو برای رونی توانست در دقیقه 5 از تیم حریف پیشی بگیرد.

یونایتد بازی را در اختیار داشت و کم و بیش بر روی دروازه حریف موقعیت خلق می کرد تا در دقیقه 22 روی یک ضد حمله فالکائو،  ون پرسی را صاجب موقعیت کرد تا رابین فن پرسی دومین گل خودش را با دومین پاس گل فالکائو در این فصل زده باشد.

پس از گل دوم بازی متعادل تر دنبال می شد تا در دقیقه 37 رو یک کرنر و خروج اشتباه ده خیا وستهام توانست گل اول خود را به ثمر برساند. پس از خروج اشتباه ده خیا ضربه سر اول به تیرک دروازه برخورد کرد و برگشت آن به گل تبدیل شد.

نیمه اول بدون اتفاق خاصی به پایان یافت و هر دو تیم به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم هر دو تیم کم و بیش به فشار خود برای گل زنی ادامه دادند تا در دقیقه 59 در حالی که کاپیتان وین رونی از ضد حمله خطرناک حریف جلو گیری کرد با کارت قرمز داور رو به رو شد تا تیم ادامه بازی را 10 نفره دنبال کند.

پس از اخراج رونی یونایتد بازی را از دست داد و شاهد افزایش کم کم فشار از سوی وستهام بودیم.

در دقیقه 65 درن فلچر برای کاهش این فشار به جای فالکائو به میدان آمد و بازی تا حدودی آرام تر شد تا دقیقه 74 که مصدومیت هررا باعث شد والنسیا برای شیاطین به میدان بیاید.

یونایتد باز هم در لاک دفاعی فرو رفت در حالی که وستهام فشار خود را زیاد کرده بود موفق به گل زنی شد اما کمک داور در صحنه ای مشکوک اعلام آفساید کرد و گل پذیرفته نشد.

در دقایق پایانی تام ثورپ به جای دیماریا به میدان آمد تا یونایتد نتیجه را حفظ کند. سرانجام بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

از نکات جالب توجه این بازی حضور مک نیر 19 ساله در قلب خط دفاعی بود که در یک صحنه نیز دروازه تیمش را از یک موقعیت قطعی گل نجات داد.

وین رونی با کارت قرمزی که در این بازی گرفت سه بازی آینده تیم خودش مقابل اورتون ، وست برومویچ و چلسی را از دست داد.

۰ Comments