جایگزین مسیر

پایان رونی در یونایتد خواهد بود

by | خرداد , ۳۱ , ۱۳۹۵

پایان رونی در یونایتد خواهد بود

پایگاه هواداران منچستریونایتد – وین رونی، هافبک ۳۰ ساله قرمزهای منچستر امیدوار است که قبل از اتمام قرارداد ۳ ساله اش با باشگاه قرار داد دیگری را نیز به امضا برساند تا بتواند دوران حرفه ای خود را در یونایتد به پایان ببرد.

رونی در سال ۲۰۰۳ هنگامی که فقط ۱۸ سال سن داشت با مبلف ۲۴.۵ ملیون پوند از اورتون راهی یونایتد شد و در اولین بازی خود مقابل فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت یک هتریک و یک پاس گل نیز شد.

روزنامه سان در مجله چاپ یکشنبه خود نوشت: رونی گفته است که مایل به تمدید قرارداد خود است و آینده اش را در این باشگاه می بیند.

من با باشگاه قراردادی دارم و منتظرم که به پایان برسد و مشکلی نیز از بابت تمدیدش وجودندارد. اما بقیه اش به باشگاه مربوط است.

بازی رونی مقابل روسیه- یورو 2016

بازی رونی مقابل روسیه- یورو ۲۰۱۶

رو با ۲۴۵ گل برای شکستن روکورد سربابی چارلتون تنها به ۵ گل نیاز دارد.وی با ۵۲۰ بار حضور در میادین در رتبه ۸ جدولی قرار دارد که رایان گیگز با ۹۶۳ بازی در صدر می درخشد.

وین رونی که به خوبی و با موفقیت جانشین پاول اسکولز در یونایتد شده است در آخرین بازی فصل مقابل کریستال پالاس با عملکرد درخشان خود نظرات مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

منبع: اسکای اسپورتس

 

 

۰ Comments