جایگزین مسیر

پتروچی – بهترین بازیکن هفتۀ لیگ زیر 21 سال

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مجلۀ معتبر تاکسپورت: از نظر مجلۀ ما، مهاجم چشم نواز ایتالیایی منچستریونایتد، بهترین بازیکن این هفتۀ لیگ زیر 21 ساله ها بود

کمی دربارۀ پتروچی:

.

 به گفتۀ مجلۀ تاکسپورت، نمایش درخشان داویده پتروچی، نوجوان یونایتد در این هفتۀ لیگ برتر زیر 21 ساله ها، امیدهای این جوان برای حضور در ترکیب اولیۀ یونایتد را زنده کرده است (مترجم: نانی کلاهش رو بگیره بالا!!):

لیگ زیر 21 ساله ها با حرارت دنبال می شود و به نظر می آید که منچستریونایتد، اکنون می تواند یکی از بازیکنانش را به مراحل بالاتر ارتقا بدهد. هافبک هجومی، داویده پتروچی در سال 2008 با پیشینه ای غنی و بالا و انتظاراتی بالاتر، از تیم روم به یونایتد پیوست، ولی با بدشانسی، مصدومیتهای پیاپی تا همین اواخر جلوی پیشرفتش را گرفته بود. اکنون او دوباره بهبود یافته و به نظر این بار عزمش را برای موفقیت جزم کرده است، این امر را با یک نمایش عالی و برگزیده شدن به عنوان بهترین بازیکن میدان در پیروزی 4-2 اخیر یونایتد برابر نیوکاسل از خود نشان داد. مجلۀ تاکسپورت پروفایل این جوان ذخیره یونایتد را آماده کرده است:

نام: داویده پتروچی

تاریخ تولد: 5 اوکتبر 1991 (یعنی پریروز تولدش بوده!!)

مکان تولد: شهر روم ایتالیا

پست بازی: هافبک هجومی

باشگاه: منچستریونایتد

.

پتروپی یگی از بازیکنانی است که دارد از قوانین جدید لیگ ذخیره ها استفاده می کند و به شکوفایی کامل میرسد. علی رغم حضور در تور پیش فصل، هنوز به تیم اول یونایتد راه پیدا نکرده، ولی با توجه به بازی زیبایش برابر نیوکاسل، احتمالا بتواند در مقاطعی به تیم بزرگسالان راه پیدا کند. در دیدار برابر نیوکاسل، پتروچی با یک تکل عالی و راه انداختن دوستش، ماکدا، پایه گذار گل اول بازی بود، ضمن اینکه زنندۀ گل چهارم یونایتد بود و در مقاطعی می توانست گلهای دیگری نیز بزند.

آیا میدانستید که:

1- به خدمت گرفتن پتروچی از روم در سال 2008، یک انتقال جنجالی بود، چرا که پتروچی یکی از درخشانترین استعدادهای تیم روم محسوب می شد و یاپ استام بود که با دیدن بازی او به یونایتد توصیه کرد وی را بخرند. پتروچی در فصل 2007-2008 در 19 بازی، 14 گل برای جوانان روم به ثمر رساند.

2 – زمانی که پتروچی به یونایتد می آمد، گاهی او را با اسطورۀ روم، فرانچسکو توتی مقایسه می کردند. ضمن اینکه پست مورد علاقۀ پتروچی هم مانند توتی، بازی پشت مهاجم تیم بود.

3- پتروچی از ده سالگی، با فدریکو ماکدا دوست است، در حالی که ماکدا برای رقیب روم، یعنی لاتزیو بازی کرده است. هر دوی این بازیکنان همچنین برای جوانان تیمهای یکسان ایتالیایی در رده های پایه بازی کرده اند.

4- گفته می شد که یوونتوس زمانی که مسایل انتقال پوگبا به تورین را دنبال می کرد، به دنبال به خدمت گرفتن پتروچی هم بوده است.

5- این بازیکن در اوایل 2012 با تیم اول یونایتد تمرین کرده است و در تور پیش فصل تابستانی هم حضور یافته است، ولی هنوز نتوانسته اولین بازیش برای بزرگسالان یونایتد را انجام دهد. ضمن اینکه اخیرا در ماجرایی جنجالی در دعوایی که نانی طرف دیگرش بود، شرکت داشته است.

نقل قولها:

“پتروچی یک پسر بسیار نیرومند از روم است. او پتانسیلی عالی دارد و عملکرد خوبی خواهد داشت.” سرالکس فرگون در سال 2009

حرف خودش:

“من خیلی از موفقیت و ارتقا به ردۀ بالاتر دور نیستم، ولی در عین حال راه زیادی دارم! من باید اینجا در یونایتد خیلی سخت تلاش کنم. در اینجا حتی بزرگترین بازیکن هم موقعیتش تضمین شده نیست، و همیشه رقابتهایی برای حضور در ترکیب خواهند داشت. برای همۀ افراد دیگر تیم هم وضع به همین منوال است.”

۰ Comments