جایگزین مسیر

پتروچی هنوز به دنبال راه یابی به تیم اصلی است

by | شهریور , ۱۸ , ۱۳۹۲

داویده پتروچی تاکید می کند که امیدش را برای مبدل شدن به یکی از بازیکنان تیم اصلی یونایتد, ازدست نداده است, پس از اینکه به طور قرضی به رویال آنتورپ پیوسته است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پتروچی در تیمی هم اکنون قرار دارد که  بیش از 30 بازیکن یونایتد مدتی را به طور قرضی در این تیم بلژیکی که معروف به باشگاهی سازنده بازیکن است, گذارنده اند.

در حالی که بیشتر این بازیکنان پس از برگشتن به یونایتد از باشگاه جدا شده اند, استثناهایی نیز وجود دارند مانند درن گیبسون, جان اوشی و جانی اوانز که پس از گذراندن مدتی در آنتورپ به تی اصلی راه یافته اند.

داویده پتروچی می گوید او قبل از انتقال به این تیم بلژیکی با جانی اوانز صحبتی داشته است.

“من با جانی صحبت کردم و او چیزهای خوبی درباره باشگاه آنتورپ گفت, برای زمانی که من به آنجا می روم.”

بنابراین به احتمال زیاد یکی از دلایلی که من به اینجا آمدم صحبت های او بود بعلاوه مربی این تیم بلژیکی که جیمی فلوید هاسلبنک می باشد, او بازیکن بزرگی بوده است. این مسئله انگیزه مضاعفی برای من بود بنابراین من به این دلیل به اینجا آمدم.”

“من در سنی هستم که نیاز دارم در جایی بازی کنم. زمانی که شما سن و سال کمی دارید, بازی به همراه تیم ذخیره ها بی نظیر است, اما برای ما, به خصوص من, من در آنجا برای چند سالی بازی کرده بودم و هر ساله, هر جام ممکنی را برده بودیم. من به این آمادگی نیاز داشتم. من نمی توانستم بیشتر از کاری که تا به این لحظه در تیم ذخیره ها کرده ام, انجام دهم.”

“من فکر می کنم کار برای دیوید مویز آسان نباشد, زیرا او تازه به باشگاه آمده و نیاز دارد تا تمرکز بیشتری بر روی  تیم اصلی داشته باشد. این مسئله قابل فهم است اما من نیاز دارم تا به خودم فکر کنم و برای اینکه با نهایت توانم خوب بازی کنم, تلاش کنم. خوشبختانه, او این مسئله را خواهد دید و من به تیم بازخواهم گشت.”

“همانطور که می دانید, شما نیاز دارید که همیشه خودتان را باور کنید – در غیر این صورت هیچ امتیازی برای بازی کردن ندارید. اگر شما به خودتان باور نداشته باشید, بهتر است که بازی نکنیدو من امیدوارم, بتوانم به یونایتد برگردم و برای تیم اصلی بازی کنم.”

۰ Comments