جایگزین مسیر

پرواز بر فراز الدترافورد به نشانه ی اعتراض به دیوید مویس

by | فروردین , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – روزنامه ی میرور گزارش می دهد که عده ای از هواداران خشمگین منچستریونایتد که دارنده ی بلیت های فصلی باشگاه نیز هستند ، ادعا کرده اند که در بازی برابر استون ویلا در الدترافورد هواپیمایی را بر فراز الدترافورد پرواز خواهند داد که بنر “انتخاب اشتباه – مویس را اخراج کنید” بر روی آن نصب شده است.

این افراد که عضو انجمن Red Issue هستند با جمع کردن مبلف 840 پوند هواپیمایی را اجاره کرده اند تا همراه با بنر “انتخاب اشتباه – مویس را اخراج کنید” در جریان بازی منچستریونایتد و استون ویلا بر فراز الدترافورد پرواز کند.

سر مربی سابق اورتون که اکنون به عنوان سرمربی منچستریونایتد فعالیت دارد ، تا کنون بدترین عملکرد شیاطین سرخ در لیگ برتر را به ارمغان آورده است و اعضای انجمن  Red Issue ( که آغاز کننده ی کمپین سبز و زرد بر ضد گلیزر ها بودند) دیگر صبرشان را نسبت به مویس و نتایج ضعیف او از دست داده اند.

بیانیه ای که از طرف اعضای این انجمن منتشر شده است به شرح زیر است :

” چیزی که ما امیدواریم تا بدست آوریم از بین بردن این توهم است که دیوید مویس حمایت تمامی هواداران پشت خود دارد.”

“هدف ما جلب توجه رسانه ها و همچنین ایجاد جریان بر ضد مردی است که هر مرد و زن و بچه ای که با باشگاه منچستریونایتد در ارتباط باشد به خوبی میداند که دیگر و یا حتی از همان خانه ی اول نباید در راس این کار باشد.”

” به صورت وحشتناکی مشخص است که باشگاه اشتباه مصیبت باری را در تصمیم گیری داشته است. تعبیر اشتباهی وجود دارد که برای حمایت کردن از باشگاه باید از مویس حمایت کرد . او باید سریعا بر کنار شود.”

” رفتار او در مصاحبه های قبل از بازی به گونه ای است که به سختی می توان آنها را باور کرد. رفتار های خجالت آمیز یکی پس از دیگری و او جوری رک و راست می گوید که با گذشت زمان درست می شود که انگار هیچ فشاری را اصلا احساس نمی کند.”

” نقل قول های بی شماری از وی وجود دارد. “ما بازی را تا جایی که میتوانیم برای نیوکاسل سخت خواهیم کرد” . ” آرزو داریم که مانند سیتی بازی کنیم” . “لیورپول تیم خوبی است” که این حرف ها نه تنها حرف های یک مربی خوب و مناسب نیست بلکه تنها در جهت پایین آوردن انتظارات هواداران و باشگاه زده شده است.”

” این حرف ها چه اثری بر بازیکنان خواهد گذاشت؟”

” این بنر راهی است برای رساندن صدای اعتراضمان به مربی و کسانی که از وی حمایت می کنند آن هم بدون هو کردن تیم در ورزشگاه”

” ما هواداران یونایتد نشان دادیم که از زمان دادن به مربی ها ناراحت نمی شویم ولی این مرد لیاقت این زمان را ندارد چرا که هرگز در دوران کاری خود کیفیت لازم را نشان نداده است تا ثابت کند که بعد از گذشت زمانی که طلب می کند چیزی به جز آنچه که در این فصل دیده ایم را به ارمغان خواهد آورد.”

“اگر ما مورینیو ، کلوپ ، آنجلوتی یا هر کس دیگری را داشتیم چه کسی بر سر این موضوع بحث می کرد؟ آنها بدون شک لیاقت زمان را دارند ولی مویس ندارد.”

“از طرفی دیگر با یک نگاه به عملکرد خوب اورتون از زمانی که یک مربی خوب استخدام کرده است این حقیقت را نشان می دهد که مویس حتی در اورتون هم مربی موفقی نبوده است و به نوعی ترمز آنها بوده است.”

“همه ی این فاکتور ها به همراه  بسیار بسیار بسیار دلیل دیگر این حقیقت را نشان می دهد که او باید در سریعترین زمان ممکن الدترافورد را ترک کند و نباید به او زمان بیشتری داده شود تا باشگاه را به زانو در آورد.” 

قرار است این هواپیما 10 دقیقه قبل از آغاز بازی منچستریونایتد – استون ویلا و 5 دقیقه ی ابتدایی بازی را بر فراز الدترافورد پرواز کند. باید دید که آیا این اتفاق به راستی خواهد افتاد یا خیر !!!!!!

moyes (1)

۰ Comments