جایگزین مسیر

پریرا امیدوار است شانس های بیشتری به وی برسد

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-آندرس پریرا امیدوار است با تمرینات خوب خود بار دیگر نظر لوییس ون گال سرمربی تیم را جلب کند و در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

بازیکن متولد بلژیک و عضو تیم زیر ۲۳ سال های برزیل برای اولین بار موفق شد در برابر اسپویچ تاون در جام اتحادیه گلزنی کند و وی یکی از بازیکنانی می باشد که به طور مداوم در لیست لوییس ون گال حضور داشته است و همچنین در پیروزی منچستر یونایتد مقابل وولفسبورگ در بازی حاضر شد.

او به MUTV گفت:

من فکر می کنم که پیشرفت خوبی داشته ام و من هر روز به طور معمول سخت کار می کنم.من سخت تلاش می کنم که بهترین بازی هایم را به انجام برسانم و نظر مربی را جلب کنم و می خواهم این کار را ادامه بدهم.امیدوارم که در این فصل بازی های بیشتری انجام بدهم.

نکته جالب توجه این هفته این است که وست برومیچ شنبه با بازیکنانی همچون جانی ایوانز , درن فلچر و آندرس لیندگارد در رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت.پریرا انتظار یک بازی سخت مقابل وست بروم دارد که در دو بازی گذشته در این ورشگاه امتیازاتی از منچستر یونایتد گرفته است.

او توضیح می دهد:

من فکر می کنم آنها تیم خوبی هستند و فکر می کنم که بازی مقابل آنها سخت خواهد بود چون برخی از بازیکنان آنها از یونایتد به وست بروم منتقل شده اند پس آنها می دانند که ما چگونه بازی خواهیم کرد.این یک احساس عجیب خواهد بود که در برابر جانی ایوانز و درن فلچز حضور پیدا کنیم نه اینکه در کنار آنها.اما خوب خواهد بود که آنها را می بینیم.

پریرا امیدوار است همچون بازی مقابل زسکا که روی نیمکت حضور داشت که با پیروزی منچستر یونایتد همراه بود در برابر وست بروم نیز به پیروزی دست پیدا کنند.وی معتقد است گل وین رونی یک کمک بزرگ به یونایتد بود و آندرس امیدوار است که این گل به روند رو به جلوی منچستر یونایتد کمک خواهد کرد.

او اضافه کرد:

شاید آن گل موجب شود که روند رو به جلوی خود را ادامه بدهیم.امیدوارم که روز شنبه ما گل های زیادی به ثمر برسانیم.ما باید سخت کار کنیم و مطمئن شویم که برنده بازی خواهیم بود.

۰ Comments