جایگزین مسیر

پس از خارج شدن دونی ون د بیک از اردوی آژاکس , منچستر یونایتد جویای انتقال وی می باشد

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-منچستر یونایتد , تاتنهام , رئال مادرید و چند باشگاه دیگر به این بازیکن هلندی لینک شده اند.

دونی ون د بیک برای بازی دوستانه آژاکس در مقابل اینتراخت فرانکفورت از ترکیب تیمش کنار گذاشته شد و خبر هایی مبنی بر انتقال وی به تیم دیگر به گوش می رسد.

گزارش ها در هلند حاکی از این است که ون د بیک به درهای خروجی آژاکس نزدیک شده است و منچستر یونایتد یکی از باشگاه هایی می باشد که وی را زیر نظر گرفته است و به همین دلیل می باشد که وی برای گرم کردن قبل از بازی دوستانه در تیم حضور پیدا نکرد.

در ماه می ادوین ون در سار مدیر اجرایی باشگاه آژاکس تایید کرد این هافبک هلندی می تواند به تیم دیگری منتقل شود اما اگر مبلغ درستی برای وی پرداخت شود.

ون د بیک قبل از شیوع ویروس کرونا نزدیک به انتقال به باشگاه رئال مادرید بود اما وی در یکی از آزمایش های پزشکی این باشگاه شرکت نکرد و این انتقال تکمیل نشد.

همانطور که اسکای اسپورتس در ماه ژانویه گزارش داد ون د بیک قصد دارد به لیگ برتر منتقل شود اما باشگاه آژاکس هنوز پیشنهاد رسمی برای فروش وی از هیچ باشگاهی دریافت نکرده است.

یونایتد یکی از باشگاه هایی می باشد که وی را زیر نظر دارد و یکی از گزینه های این تیم برای تقویت خط هافبک می باشد.با این حال جیدون سانچو همچنان گزینه اول آنها در نقل و انتقالات است.

۰ Comments