جایگزین مسیر

پـیش بـازی : منچستر یونایتد_فولـهام (جـام حذفی)

by | بهمن , ۷ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد در دور چهارم جام حذفی بار دیگر با یک تیم لیگ برتری بازی خواهد کرد.شیاطین سرخ امروز در اولدترافورد به مصاف فولهام خواهند رفت.

یونایتد وست هام را در بازی تکراری دور سوم جام حذفی شکست داد و به امید تکرار آن پیروزی به مصاف فولهام خواهد رفت.

شیاطین سرخ می خواهند در فصل 2012/13 در جام حذفی قهرمان شوند. 9 سال از آخرین قهرمانی آنان در این جام می گذرد.

یونایتد در برابر فولام در اولدترافورد یک رکورد فوق العاده دارد، آنها فقط یک بار در 50 سال گذشته در تئاتر رویاها در مقابل فولهام شکست خورده اند.

تیم مارتین یول فقط یک پیروزی در هفت بازی گذشته ی خود در لیگ برتر به دست آورده است و در دور سوم جام حذفی به سختی توانست تیم دسته یکی بلک پول را در بازی تکراری شکست دهد.

اخبـار منچسـتر یـونایـتد :

سر الکس فرگوسن تایید کرده است که اشلی یانگ و جانی ایوانز در این بازی غایب خواهند بود.

جانی ایوانز از ناحیه ی همسترینگ مصدوم شده است، در حالی که اشلی یانگ از ناحیه ی زانو آسیب دیده است.هر دو بازیکن قادر بودند در تمرینات یونایتد در سفر اخیر به قطر شرکت کنند، اما عجله ای برای بازی کردن آنها وجود ندارد.

انتظار می رود که اشلی یانگ برای بازی در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید در فوریه آماده شود، در حالی که کریس اسمالینگ و فیل جونز می توانند جای ایوانز را به خوبی پر کنند.
سر الکس فرگوسن، دارن فلچر هافبک خود را به دلیل “جراحی روده ” در اختیار نخواهد داشت.

در خط دفاع، ریو فردیناند می تواند بازی کند، اگر چه سر الکس ممکن است به او در این بازی استراحت دهد.

همچنین ممکن است به دیوید دخیا استراحت داده شود، بعد از بازی هایی که او در لیگ برتر انجام داده است.سر الکس در این بازی گزینه های تهاجمی مانند دنی ولبک، چیچاریتو و شینجی کاگاوا را در اختیار دارد.
اخبـار فولهـام :
در مورد بازی کردن کایرون ریچاردسون هافبک سابق یونایتد، شک و تردید وجود دارد.

این بازیکن 28 ساله در بازی هفته ی گذشته مقابل منچستر سیتی، از ناحیه ی ساق پا دچار مصدومیت شده است، اما به احتمال زیاد او می تواند هفته ی آینده، به تمرینات برگردد.

احتمال زیادی برای بازی کردن دوباره ی محمدو دیارا بعد از یک ماه وجود ندارد.او دچار مصدومیت زانو شده بود.همچنین کریم فری به دلیل آسیب دیدگی لگن غایب خواهد بود.سایمون دیویس دیگر بازیکن مصدوم فولهام است، او نیز از ناحیه ی گردن آسیب دیده است.

با این حال، مارتین یول می تواند گزینه های تهاجمی خود مانند اشکان دژاگه، ملادن پتریچ و هوگو رودالگا را در این بازی به رخ بکشد.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد ( با سیستم 4-4-1-1) :
لیندگارد
اورا، ویدیچ، جونز، رافائل
نانی، کلورلی، کریک، والنسیا
رونی
ون پرسی

ترکیب احتمالی فولهام (با سیستم 4-4-1-1) :
شوارتزر
ریچاردسون، هانگلند، هیوز، رایتچر
کاسانیکلیچ، سیدول، کاراگونیس، داف
رویز
برباتوف

داور مسـابـقه :

مارک کلاتنبرگ قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.این داور با تجربه در این فصل، 56 کارت زرد و 5 کارت قرمز در 20 بازی نشان داده است.

آیا می دانستید که :
شیاطین سرخ 13 بار در جام حذفی به مصاف فولهام رفته اند و 7 پیروزی، 4 تساوی و دو شکست کسب کرده اند.

فولهام در 50 سال گذشته فقط یک بار در تئاتر رویاها پیروز شده است.
فولام در 11 بازی گذشته ی خود در دور چهارم جام حذفی، موفق به کسب 10 پیروزی شده است.
منچستر یونایتد در 10 بازی گذشته ی خود در تمام رقابت ها، شکست نخورده است، در حالی که آنها در 13 بازی آخر خود در رقابت های داخلی هم باختی نداشته اند.

شیاطین سرخ موفق ترین تیم در جام حذفی هستند. آنها 11 بار قهرمان جام حذفی شده اند، با این حال، آخرین قهرمانی آنها به سال 2004 برمی گردد.
تیم سر الکس فرگوسن، در این فصل بیشترین گل را در لیگ برتر به ثمر رسانده است. (57 گل)
رابین ون پرسی با 18 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است.
مارتین یول در دوران مربیگری خود، هرگز سر الکس فرگوسن را شکست نداده است.
فولهام در این فصل، تنها دو بار در 12 بازی خارج از خانه ی خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده است.
فولهام در 36 بازی گذشته ی خود در اولدترافورد، 31 شکست، 3 تساوی و فقط دو برد به دست آورده است.بعد از آخرین پیروزی فولهام در اولدترافورد در سال 2003، یونایتد در 9 بازی متوالی پیروز شده است.
بهترین گلزن فولهام در این فصل، دیمیتار برباتوف است که 7 گل به ثمر رسانده است.مهاجم بلغاری در این بازی برای اولین بار به اولدترافورد باز خواهد گشت، پس از آنکه در تابستان گذشته از منچستر یونایتد جدا شد.
اگر وین رونی در این بازی گلزنی کند، او با رکورد 10 گل رود ون نیستلروی و سر بابی چارلتون در مقابل فولهام برابر خواهد شد.همچنین اگر پل اسکولز در مقابل فولهام به میدان برود، او به رکورد 20 بازی سر بابی چارلتون در مقابل فولهام خواهد رسید.

فولهام در مسابقاتی که عقب افتاده است، 18 امتیاز از دست داده است که این سومین رکورد ضعیف لیگ برتر محسوب می شود، در حالی که یونایتد، از این لحاظ، دارای بهترین رکورد است. (24 امتیاز)

فولام، در بازی های خارج از خانه ی این فصل خود در لیگ برتر 25 گل خورده است، اما یونایتد در بازی های خانگی خود 30 گل به ثمر رسانده است.

پـیش بینی بـازی:
منچستر یونایتد 2-0 فولهام

۰ Comments