جایگزین مسیر

پله در مورد رونی به انگلیس هشدار داد

by | خرداد , ۲۹ , ۱۳۹۳

اسطوره ی برزیل، پله، معتقد است که وین رونی می بایست یکی از انتخاب های اول در ترکیب انگلیس باشد، اما به انگلیس هشدار می دهد که قرار دادن مسئولیت بسیار زیاد روی دوش یک بازیکن در تورنمنتی مهم اشتباه است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فوروارد منچستریونایتد، که در سومین جام جهانی خود بازی می کند، بعد از شکست برابر ایتالیا بخاطر اینکه نتوانست بار دیگر در امر گلزنی موفق باشد، مورد مداقه و موشکافی شدید قرار گرفته است.

اما پله به اسکای اسپورت نیوز گفت : ” من از مدت ها قبل بازی های او (رونی) را دنبال می کنم و شیوه ی بازی اش را دوست دارم.

اگر من یک مربی بودم، او می بایست یکی از بازیکنان تیم من می بود، بدون شک. چون با قلب و روحش بازی می کند، اما ما همین وضعیت را در برزیل هم می بینیم.

شما نمی توانید در جام جهانی بار مسئولیت را روی دوش یک بازیکن بگذارید. برزیل (هم) مسئولیت بیش از حدی روی دوش نیمار در اولین تجربه ی جام جهانی اش قرار داده است. من رونی را دوست دارم.”

به نظر می رسد روی هاجسون متقاعد شده است تا رونی را در بازی با اروگوئه در پست شماره ی 10 به کار بگیرد. سر ترور بروکینگ (مدیر توسعه ی فوتبال در انگلیس) بر این باور است که رونی فرم خیلی بهتری نسبت به جام جهانی قبل دارد.

بروکینگ گفت : ” بسیار اتفاق افتاده که عملکرد انفرادی تعیین کننده باشد. همگی ما لوئیز سوارز را می شناسیم، اما فکر می کنم این بیشتر به عملکرد ما بستگی دارد.

واضح است که  رونی بسیار در کانون توجهات قرار دارد. اما موضوعی که در حال حاضر سودمند است این است که او در مقایسه با 2010 آفریقی جنوبی که کمی عصبی و هیجان زده بود، از نظر ذهنی آماده و راحت است.

این بار اگر او برای بازی انتخاب شود، آماده است تا به هدفش برسد و این که شما ولبک، استوریج، استرلینگ و بارکلی را دارید به این معنی است که به حرکت روبه جلوی وین کمک می شود.

اگر من به جای حریف بودم، نمی توانستم بگویم : ‘ دو بازیکن را مأمور گرفتن رونی خواهم کرد’ ، چراکه باید نگران دیگر بازیکنان هم می بودم. این چیزی ست که برای مدت های بسیار در انگلیس وجود نداشته است.

اجازه دهید به جای اینکه وین را مرکز توجه قرار دهیم، برای آن ها (حریف) کمی مشکل ایجاد کنیم.”

۰ Comments