جایگزین مسیر

پل اسکولز از آینده می گوید !

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران

پل اسکولز هافبک سابق باشگاه منچستر یونایتد ، می گوید که مربیگری در یونایتد به عنوان دستیار رایان گیگز ، چیزی نیست که او را به وجد بیاورد .

اسکولزی در این رابطه می گوید که مربیگری در فوتبال هیچوقت چیزی نبوده است که او را به عنوان هافبک سابق باشگاه منچستر یونایتد ، پر شور و راغب کند .

او با اینکه بخشی از تیم فنی یونایتد در اواخر فصل گذشته بود ، اسکولز ادعا دارد که کار کردن در پشت صحنه ها کاری نبود که او مایل به انجام آن باشد.

او در مصاحبه با سم والاس ، گفت:

من واقعا با این که این کار سخت است یا تحت فشار زیادی هستم ، مشکلی ندارم .در زمان مربیگری ، من نمیدانستم آیا مربیگری واقعا چیزی است که من باید باشم و در راستای آن حرکت کنم؟

این واقعا چیزی نیست که من در مورد آن دائما فکر کنم :” آیا من واقعا می خواهم اینکار را انجام دهم؟”

اما در سال های آینده ، که میداند؟

پاول اسکولز 39 ساله کسی که جزوی از کلاس 92 یونایتد بود ، به همراه هم تیمی های سابقش ، دیشب در یک بازی ، با نتیجه 5 بر یک مغلوب تیم سالفورد سیتی شدند .او همچنین پس از اخراج دیوید مویس به عنوان دستیار رایان گیگز در چهار بازی پایانی فصل ، فعالیت کرد .

او اضافه کرد :

ما میخواستیم چهار بازی پایانی فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم و شاید رایان شانس بهتری برای تصدی پست تمام وقت داشته باشد . مربیگری یونایتد به همراه او کار بزرگی به همراه فیل نویل و نیکی بات بود .

رایان بسیار انسان بزرگی است و من مطمئنم او در حال آماده شدن برای تصدی پست سرمبیگری یونایتد برای سال های آینده است .

۰ Comments