جایگزین مسیر

پل اسکولز در پستی جدید در یونایتد

by | تیر , ۱۶ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز آشکار ساخت که پل اسکولز به طور موقت درخواست او برای ملحق شدن به کادر مربیگری در منچستریونایتد را رد کرده است تا مدتی را با خانواده اش بگذراند.

مویز امیدوار بود, پس از به خدمت گرفتن رایان گیگز و فیل نویل که در هفته گذشته به دنبال اعلام رسمی اعضای جدید کادر مربیگری, استیو راند, جیمی لامسدن و کریس وودز به این کادر ملحق شدند, این اسطوره شیاطین سرخ را نیز به کادر مربیگری خود اضافه کند.

با وجود این, مویز در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در مقام مربی یونایتد اشاراتی درباره نقش آینده اسکولز در باشگاه داشت , خود اسکولز نیز تمایل دارد پس از دوری کوتاه از فوتبال دوباره در کمپ تمرینی AON  به تیم کمک کند.

هنگامی که از دیوید درباره گیگز و نویل و پست جدیدشان سوال شد او این چنین شرح داد: من می خواستم از تصمیماتی که خواهم گرفت اطمینان حاصل کنم به همین دلیل تماس هایی داشتم. من همینطور با پل اسکولز نیز صحبت کردم. او می خواهد مدتی را در کنار خانواده خود سپری کند.

من همچنین با رنه{مولنستین} هم صحبت کردم اما او می خواست از باشگاه جدا شود. بنابراین, سپس انتخاب مشهود, گیگز بود. او بازیکنی باورنکردنی است. اضافه کردن او و فیل نویل با هم… من همچنین می خواستم از این مسئله اطمینان حاصل کنم که تعدادی اعضای جوان در کادر مربیگری کنار خودم داشته باشم.

مویز در ادامه توضیح بیشتری درباره تماس خود با اسکولز می دهد, او می افزاید: پل رفتار فوق العده ای با من داشت و می خواست  کمک زیادی کند. او می خواست در حال حاضر مدتی را با خانواده خود بگذراند. ما او را به باشگاه برمی گردانیم هنگامی که آماده باشد.

تصاویری از بازی قدردانی پل اسکولز 

دیداری که در تاریخ 5 آگوست 2011 برگزار شد و یونایتد با 6 گل نیویورک کاسموس را شکست داد

.

.

پس از ورود دیوید مویز, به نظر می رسد بازیکنان کلاس 92 دوباره کم کم در یونایتد کنار هم قرار می گیرند. آیا بکهام و گری نویل نیز به این جمع اضافه خواهند شد. ما که امیدواریم با برگشتن این بازیکنان به یونایتد, افتخارات آن دوران دوباره تکرار شوند.

۰ Comments