جایگزین مسیر

پنج دلیل برای اینکه هواداران یونایتد مثبت بیاندیشند

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

در میان تمام تیره روزی ها و سختی ها در الدترافورد , هنوز هم دلایل زیادی وجود دارد که هواداران یونایتد مثبت بیاندیشند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – در ادامه برخی از این دلایل را با هم مرور می کنیم :

1- عدنان یانوزای

او احتمالا بهترین بازیکن جوان کشور است. شاید این حرف مقداری جسورانه باشد ولی او با فقط 18 سال سن پدیده ای بوده است , مخصوصا زمانی که شما به یاد می آورید او در تیمی در حال بحران بازی می کند. او بهتر از کریستیانو رونالدو در 18 سالگی اش است و اگرچه شاید او نتواند به سطح آن بازیکن افسانه ای برسد ولی پتانسیل این را دارد که یکی از بهترین بازیکنان نسل خود باشد. یونایتد یک الماس نتراشیده را در اختیار دارد و روزی مجبور خواهد بود به هر قیمتی که شده او را نگه دارد.

 

2- رونی و ماتا

چه او را دوست داشته باشید چه از او متنفر باشید , رونی مهم ترین بازیکن یونایتد است و تیم بدون او در وضعیت بدتری قرار می گرفت. اگرچه ممکن است در مورد نقش تاکتیکی رونی شک و شبهاتی وجود داشته باشد ( قبلا گفته شد که پست های بهتری از پست 10 برای رونی وجود دارد ) ولی با این حال جای او در خط حمله می باشد.

با توجه به اینکه فن پرسی و کاگاوا به شدت با انتقال از یونایتد به باشگاه های دیگر لینک شده بودند , آیا می توانیم شاهد همکاری رونی و ماتا در فصل آینده باشیم ؟ آنها دو تا از بهترین بازیکنان لیگ در گل زدن و دادن پاس گل هستند و با همکاری یکدیگر می توانند به یونایتد کمک کنند که بازی شناور تری را به نمایش بگذارد.

 

3- داوید دخه آ

روزهای زیادی از زمانی که منتقدان  او را سرزنش می کردند و می گفتند که پوشیدن پیراهن یونایتد بیش از اندازه برای او بزرگ است , گذشته است و اکنون این بازیکن اسپانیایی یکی از معدود بازیکنانی است که نسبت به فصل قبل خود کمترین افت را داشته است. پیشرفت او در دو سال گذشته فوق العاده بوده است و او به هیچ وجه هنوز به نقطه ی اوج خود نزدیک نشده است. اگر او به اندازه کافی در باشگاه بماند , توانایی این را دارد که به بهترین دروازه بان تاریخ یونایتد تبدیل شود و این تنها منطقه ای ست که یونایتد در آن نیاز به تغییرات اساسی ندارد.

 

s1dega-550x412

4- پول پول پول

آنها شاید فصل بعد به لیگ قهرمانان راه نیابند اما برند منچستر یونایتد هنوز هم در بین بهترین ها قرار دارد. اد وودوارد که برای عملکردش در نقل و انتقالات به شدت مورد انتقاد است , در جذب اسپانسر خوب عمل کرده است و به نظر می رسد که هفته ای یک اسپانسر جدید جذب می کند. انتظار می رود که باشگاه به زودی قراردادی رکورد شکن با نایکی منعقد کند و اگر قانون فیر پلی مالی واقعا اجرا شود , باشگاه های بسیار کمی خواهند توانست با یونایتد رقابت کنند.

5- تغییر ذهنیت در مدیران باشگاه

یونایتد که برای مدت طولانی تحت مالکیت گلیزر ها قرار دارد , قدرتش را از دست داده است. در آن تابستانی که یونایتد کریس رونالدو و کارلوس توز را با آنتونیو والنسیا و مایکل اوون جایگزین کرد , گواهی بر این مطلب است که شروع سیاست ارزان گرایی باشگاه بوده است.

سر الکس فرگوسن پوششی بزرگ بر مشکلات و نقاط ضعف نیمکت یونایتد و دلیل موفقیت های یونایتد بود , اما روشن است که تنها او می توانست این کار را انجام دهد. بدون سر الکس , یونایتد باید در بازار نقل و انتقالات رقابت کند و به نظر می رسد که آنها آماده ی انجام این کار هستند. خرید رکورد شکن خوان ماتا در میان فصل , نقطه ی شروعی بود و با توجه به شایعات مبنی بر بودجه ی 200 میلیون پوندی یونایتد برای تابستان , ممکن است اوضاع اسف بار یونایتد آنقدر که مردم فکر می کنند طول نکشد.

۰ Comments