جایگزین مسیر

پوشش زنده ی بازی با ولفسبورگ از طریق سایت و همچنین کانال تلگرام، اعلام ترکیب اصلی

by | مهر , ۸ , ۱۳۹۴

با سلام

شاید کمتر کسی با اسم پیامرسان “تلگرام” آشنایی نداشته باشد. این پیامرسان که یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباطی به حساب می آید هفته ی گذشته از قابلیت جدید رونمایی کرد که با نام “کانال” شناخته میشود.

کانال تلگرام برای ارسال سریع اخبار و همچنین اطلاعات به مشترکین استفاده میشود. پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران از هفته ی گذشته ( ۲۳ سپتامبر) در حال کار بر روی کانال و آماده سازی بهترین امکانات برای شما بوده است و حال امروز, همزمان با بازی منچستریونایتد در برابر ولفسبورگ این کانال به صورت رسمی رونمایی شد.

راه اندازی اولیه ی کانال سایت در هفته ی گذشته

راه اندازی اولیه ی کانال سایت در هفته ی گذشته

شما به عضویت در این کانال میتوانید آخرین اخبار مهم سایت, اطلاعیه ها و البته مهم تر از همه گزارش متنی و تصویری بازی ها را در تلفن همراه خودتان دریافت کنید!

همچنین مانند گذشته , ربات سایت به فعالیت خودش ادامه خواهد داد و هم اکنون به بیش از ۷۰۰ کاربر اطلاع رسانی میکند. از این ربات به خاطر کم بودن سرعت در ارسال گزارش متنی استفاده نخواهد شد و کانال جایگزین آن خواهد شد. اطلاعیه های مهم و همچنین اخبار سایت همچنان از طریق ربات سایت برای شما عزیزان ارسال خواهند شد.

توجه کنید که در حال حاضر قابلیت کانال در نسخه های اندروید و iOS تلگرام قابل استفاده است. جهت استفاده باید آخرین نسخه ی این پیامرسان را بر روی دستگاه خودتان نصب کنید. شما میتوانید از طریق لینک زیر به عضویت کانال سایت در بیایید. همچنین لینک ربات نیز برای شما مجددا درج شده است.

بازی امشب منچستریونایتد هم از طریق سایت و هم از طریق تلگرام برای شما به صورت زنده پوشش داده خواهد شد! 

همراه با برترین سایت خبری منچستریونایتد در ایران از این بازی لذت ببرید!

عضویت در کانال سایت در تلگرام

عضویت در ربات سایت در تلگرام

تکمیلی: ترکیب منچستریونایتد در  بازی با ولفسبورگ:

دخیا، والنسیا ، اسمالینگ، بلیند ، دارمیان ،اشنایدرلین، شواین اشتایگر ،ماتا، رونی، ممفیس ، مارسیال
ذخیره ها :
رومرو، جونز ، مک نیز ، پریرا، یانگ ، فلینی ، ویلسون

۰ Comments