جایگزین مسیر

کنفرانس خبری رایان گیگز پیش از دیدار با ساوتهمتون : جونز و رونی برای جام جهانی آماده اند

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

“پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران”

پس مراسم باشکوه انتخاب بهترین بازیکن سال باشگاه که در الدترافورد برگزار شد ، حال رایان گیگز تا دقایقی دیگر در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ساوتهمتون که آخرین دیدار فصل نیز می باشد ، صحبت کوتاهی با اصحاب رسانه خواهد داشت.

توضیح رایان گیگز در مورد سمت مربیگری خود : ” هیچ فشاری روی من وجود ندارد چرا که تنها 4 بازی تیم در اختیار من بود و ما شانس بردن هیچ چیزی به جز راه یابی به لیگ اروپا را نداشتیم. ولی تنها در انتخاب ترکیب تیم و اینکه بخواهید بهترین عملکرد خود را بروز دهید کمی فشار را احساس می کنید.”

گیگز در مورد شغل مربیگری میگوید : ” گاهی اوقات من فکر میکنم که بدون این تجربه نیز میتوانم این کار را انجام دهم. گاهی اوقات نیز این کار مرا بسیار خوشحال میکند. من از این کار لذت بردم و مطمئنا این تجربه به من در مورد اینکه بعد از دوران بازیگری ام چه کار خواهم کرد کمک کرده است.”

رایان در مورد بازیکنان :” مصدومیت شانه ی فیل جونز به آن شدتی که در ابتدا تصور می شد نیست. او بازی روز یک شنبه را از دست خواهد داد ولی برای جام جهانی مشکلی نخواهد داشت. وین رونی نیز دوباره تمرینات خود را پس از کشیدگی کشاله ی ران آغاز کرده است ولی برای بازی روز یک شنبه در مورد او تردید هایی وجود دارد ولی او نیز برای جام جهانی مشکلی نخواهد داشت.”

۰ Comments