جایگزین مسیر

پوگبا علت ترک باشگاه را توضیح داد

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۲

پل پوگبا  از  تصمیم سر الکس مبنی بر استفاده از پارک جی سونگ و رافائل داسیلوا در باخت 3-2 یونایتد که به دسامبر 2011 بر می گردد انتقاد کرده و آن را علت ترک باشگاه عنوان می کند.

.

.

.

.

 

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – آن زمان منچستر یونایتد در بحران مصدومیت ها به سر می برد و از مایکل کریک در پست دفاع وسط استفاده می شد , اما سر الکس تصمیم گرفت که از پوگبا استفاده نکند , جدا از اینکه بازیکن 18 ساله درخواست کرده بود که سر الکس به او یک فرصت دهد.

پوگبا به تله فوت گفت” من به فرگوسن گفتم: من رو بازی بده  و من بهت نشون میدم که آماده هستم یا نه.”

“مقابل بلکبرن , 31 دسامبر 2011 , من روی نیمکت بودم.فرگوسن رافائل رو همراه با جی سونگ پارک در خط هافبک گذاشت . سپس من تسلیم شد . من واقعا داغون شده بودم.”

“من به یووه پیوستم جایی که مردم بی سر و صدا به من اعتقاد دارن , کسی که به من اعتقاد نداشت و گفت من شکست خواهم خورد.”

اگر بخواهیم عادل باشیم , آن زمان اکثر طرفداران میخواستند که پوگبا به جای رافائل یا پارک در خط هافبک استفاده شود اما سر الکس همچین دیدی نداشت.

پوگبا کار های فوق العاده ای در یووه انجام داده و شکی نیست که نباید اجازه میدادیم تا او باشگاه را ترک کند اما صحبت های او در مورد یونایتد باید متوقف شود.

دفعه قبل پوگبا بازگشت اسکولز از بازنشتسگی را دلیل ترک باشگاه عنوان کرد و این بار تصمیم سر الکس در بازی ندادنش مقابل بلکبرن را! بعدی چه خواهد بود؟

۰ Comments