جایگزین مسیر

پیشنهاد نجومی پاریسن ژرمن هنگام امضای قرارداد جدید یانوزای با یونایتد

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۳

مدیر برنامه های عدنان یانوزای به رسانه های بلژیکی گفت هنگامیکه در مورد قرارداد جدید عدنان با منچستریونایتد در حال گفتگو بوده، پیشنهادی نجومی و سودمند از پاریسن ژرمن دریافت کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد در اکتبر 2013 به منظور تلاش یرای جلوگیری از خروج یکی از مستعدترین جوانان خود از باشگاه به میز مذاکره رفت، چرا که قرارداد موجود تا پایان این فصل خاتمه می یافت.

مذاکرات نتایج مثبتی در برداشت، و یانوزای قرارداد پنج ساله ای با یونایتد امضا کرد.

این بازیکن 19 ساله درحالی یونایتد را برای ماندن انتخاب کرد که پیشنهاداتی با دستمزد بیشتر داشت، از جمله پاریسن ژرمن که تلاش بسیاری کرد تا او را به چنگ بیاورد.

او در حال حاضر دستمزد خوبی در منچستر دریافت می کند، اما مدیر برنامه های او معتقد است که ماندن او در یونایتد نشان می دهد که انگیزه ی او از ماندن، بیشتر از آن که به خاطر پول باشد برای فاکتورهای ورزشی بوده است.

درک دی وریس به مجله ی اسپرت وتبال (Sport/Voetbal) گفت :

” من تنها می توانم بگویم که او بهترین دستمزد را در میان جوانان هم سن و سالش در دنیا می گیرد. او بیشتر از مسی و رونالدو وقتی 19 ساله بودند درآمد دارد. این موضوع معانی بسیاری دارد و من به آن می بالم.

ما می توانستیم کمی بیشتر صبر کنیم و آنوقت معلوم می شد یونایتد چقدر او را می خواهد و تیم های دیگر چه اندازه به او علاقه مندند.

تمام تیم های بزرگ دنیا منتظر بودند، به ویژه پی اس جی.

5 دقیقه قبل از اینکه ما قرارداد جدید را امضا کنیم، یک مشاور از طرف رئیس قطری شان به من زنگ زد و پیشنهادی متحیرکننده ارائه داد.

چون عدنان در پایان این فصل بازیکن آزاد می بود، آن ها آماده بودند به او هرچیزی که می خواهد بدهند…

اما پول هرگز یک فاکتور تعیین کننده در انتخاب های او نبوده است. این قضیه وقتی او منچستریونایتد را برای بازی کردن برگزید هم مهم نبود. او می توانست قرارداد بهتری در اندرلخت امضا کند. “

 

۰ Comments