جایگزین مسیر

پیش بازی:براگا و یونایتد

by | آبان , ۱۶ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir

 

تاریخ،زمان مسابقه و نحوه پوشش

چهارشنبه 7 نوامبر،ساعت 19:45 GMT (23:15) بوقت تهران.پخش زنده از Sky Sports 4 یا دنبال کردن گزارش متنی و رادیویی در ManUtd.com.

آمار دو تیم پیش از بازی:

یونایتد مراقب خواهد بود تا از تکرار مجدد اتفاق و شکست در صعود از دور گروهی رقابتهای فصل گذشته دوری کند.یونایتد با بیشترین امتیاز ممکن در صدر گروه H از سه بازی خود بعد از شکست دادن همه تیمهای حاضر در این گروه مقتدرانه ایستاده است.تیم براگا هر دو بازی در لیگ پرتغال را از زمان شکست  در الدترافورد مقابل Maritimo و Gil Vicente برده است، و با سه امتیاز اختلاف و یک پله پایین تر از کلوژ رده دومی قرار دارد.

حاضرین و غایبین :

کریس اسمالینگ،فیل جونز،نمانیا ویدیچ،و شینجی کاگاوا  بنظر بطور قطعی بدلیل مصدومیت این بازی را از دست میدهند.سر الکس قبول کرده که ممکن است تغییراتی در تیمش بدهد و اندرسون مدعی اصلی برای شروع در این بازی بعد از مورد تمجید قرار گرفتن مجدد از سوی مربی برای نمایش مقابل تیم ارسنال بعنوان یار تعویضی میباشد.اندرس لینده گارد ممکن است که جای داوید دخیا را درون دروازه در صورتی که  تصمیم گرفته شود که این دانمارکی به بازی دیگر احتیاج دارد بگیرد.براگا مصدومیت تازه ای برای گزارش پیش از جدال دو تیم ندارد و  بایستی در قدرت کامل خود باشد.

ملاقات گذشته دو تیم

تنها  مصاف قبلی دو تیم در تأتر رویاها بود- در اخرین بازی رقابتهای Champions League هنگامی که یونایتد بازگشت طوفانی را از بازی 2-0 باخته و کسب هر سه امتیاز بازی داشت.  Alan struckدوبار برای تیم مهمان گلزنی کرد اما خاویر هرناندز با دو گل ان نتیجه را به تساوی کشاند و جانی اوانز هم همچنین در این بازی گل پایانی را بثمر رساند.

 آیا میدانستید 

استادیوم Estadio Municipal de Braga ،که هم اکنون به نام Estadio AXA شناخته میشود یکی از قابل توجه و برجسته ترین ها در فوتبال اروپا میباشد.این ورزشگاه برای بازیهای Euro 2004 ساخته شد ،این ورزشگاه به شکل  یک سنگ معدن با  دیوار سنگی در انتهای یکی از دروازه ها میباشد(یک طرف این ورزشگاه بطور کامل باز است و دوطرف زمین جایگاه تماشاچیان میباشد که از جایگاه ها میتوان شهر براگا را تماشا کرد) که توسط  معماری به نام Eduardo Souto de Moura طراحی شده،ظاهراً در ساختن برخی بخش های این ورزشگاه از Inca bridges باستان نشاًت گرفته شده.

سرمربی تیم مقابل

José Peseiro در CD Nacional خیلی مؤثر ظاهر شده و در حال به اثبات رساندن خود با تیم براگا بعنوان مربی ای دقیق و هوشیار میباشد.هدایت تیمش به مرحله گروهی رقابتهای جام قهرمانان خودش کار بسیار بزرگی محسوب میشود و  انها وحشتی از بازی در تًاتر رویاها و باخت 3-2 از خود نشان ندادند.این مربی 41 ساله بعد از باخت بحدی جسور بود که بگوید:” ما حریفمان را وحشت زده کردیم و انها را در لاک دفاعی فرو بردیم.”

ستارۀ بازی

شش گل در شش بازی Eder را بعنوان تهدیدی جدی نشانه دار میکند.این بازیکن پرتغالی  یکی از  ستاره های اشکار لیگ پرتغال بوده و برخی گزارشات بعد از نمایشش در باخت 3-2 تیمش او را با انتقالی به الدترافورد لینک کرده اند. قدرتمند و با مهارت، این بازیکن 24 ساله به هدایت خط حمله با تهدیدی جدی در زمین خانگیش خواهد نگریست.

نقل قولها

“برخی تغییرات را برای بازی روز چهارشنبه اعمال خواهم کرد،شکی در ان نیست.بدیهیست که ما میخواهیم که در روز چهارشنبه پیروز شویم.اگر پیروز شویم بهتر است چرا که میخواهیم مطمئن شویم  که بعنوان تیم اول به دور بعد راه  پیدا میکنیم.”سر الکس فرگوسن.

حاشیه

یونایتد میتواند  در مرز و شرف تضمین راهیابی به دور بعد این رقابتها باشد، که به سر الکس اجاره خواهد داد که از سیستم چرخشی در تیمش برای دو بازی اخر مرحله گروهی استفاده کند.که با اخرین بازی اروپایی سال در خانه با کلوژ،درست چند روز قبل از بازی بزرگ دربی منچستر در اتحاد همراه است که استراحت به  ساق های خسته بازیکنان میتواند بسیار مهم در  نبرد به سوی قهرمانی باشد.

 

داور بازی

 Florian Meyer المانی داور بازی روز چهار شنبه میباشد.تنها بازی دیگر که او عهده دار قضاوت در رقابتهای لیگ قهرمانان در این فصل بوده در پرتغال و جدال تیمهای بنفیکا و اسپارتاک مسکو بوده،اما او تجربه فراوانی دارد و داور چهارم در  بازی فینال 2007 رقابتهای جام قهرمانان و دیدار پر افت و خیز  بین دو تیم  ا ث میلان و لیورپول بود.این داور 43 ساله فقط و تا بحال یک بازیکن را در این رقابتها اخراج کرده .بازیکن فنرباغچه Claudi Maldonado در دقایق پایانی بازی در این رقابتها و خارج از خانه برابر دیناموکیف در بازی سال 2008.

۰ Comments