جایگزین مسیر

پیام سرمربی انگلستان به رونی: خودت را ثابت کن!

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – روی هاجسون ، سرمربی تیم ملی انگلستان، از وین رونی خواست که با درخشش در مسابقات جام جهانی، معنای دیگری به اعتبار خود در سطح بین المللی بخشد.

مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد ،وین رونی، زمانی که تنها 18 سال سن داشت توانست پیراهن سه شیر ها را در مسابقات یورو 2004 بر تن کند که توانست در این مسابقات 4 گل نیز به ثمر برساند. اولین جام جهانی وی در سال 2006 به شکلی ایده آل ختم نشد و کارت قرمزی که به دلیل درگیری با ریکاردو کاروالیو به وی نشان داده شد در نهایت موجب حذف انگلستان از جام جهانی شد.

در سال 2008 تیم ملی انگلستان موفق به راه یابی به مسابقات جام ملت های اروپا نشد و در جام جهانی 2010 نیز وین رونی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد چیزی بیشتر از چند نمایش ضعیف از خود نشان نداد.

یورو 2012 نیز با 2 جلسه محرومیت برای وین آغاز شد. هر چند که وی در بازی سوم برابر اکراین میزبان موفق به گل زنی شد ولی در بازی برابر ایتالیا نتوانست مانع حذف انگلستان در ضربات پنالتی شود.

ولی اکنون روی هاجسون احساس می کند که زمان آن فرا رسیده است که رونی فرم خود در ترکیب منچستر یونایتد را در مسابقات جام جهانی تکرار کند آن هم در حالی که چشم جهانیان به این مسابقات دوخته شده است.

” من میتوانم بدون هیچ ترسی از مخالفت هایی که با من می شود این را بگویم که یکی دو بار در گذشته او (رونی) نتوانسته است در سطح جهانی آنگونه که در مسابقات داخلی ظاهر می شود ، درخشان کار کند. آن هم در حالی که همه ی ما ، او را به عنوان یک بازیکن برجسته قبول داشته ایم.”

“ما یکی دو سالی است که در کنار یکدیگر هستیم و داریم به آرامی پیشرفت می کنیم و اکنون فرصتی برای وی در برزیل وجود دارد که به جهان نشان دهد که او تنها یک ستاره فوق العاده در لیگ برتر نیست ، بلکه یک ستاره ی جهانی است.”

” من به وین امید دارم و مشخصا پیام من به او این است که ‘ مطمئنا این فرصت برای تو است. تو ممکن است کمی خسته باشی ولی سوارز هم خسته است ، داوید لوئیز و تمامی بازیکنان جنگجویی که در لیگ برتر بازی می کنند خسته هستند. به خاطر اینکه آنان در لیگ برتر بازی می کنند و در همه ی بازی ها حضور دارند ، درست مثل تو.’

” او اکنون در سن 28 سالگی به سر می برد ، در یک سن فوق العاده، و این مرحله جهانی است که پیش روی اوست و این یک فرصت عالی برای وی است تا به مردم سراسر جهان چیز هایی که ما در وجود او دیده ایم را نشان دهد ، یعنی به آنها نشان دهد که او یک بازیکن خیلی خیلی با استعدادی است، بازیکن همه کاره ای که توانایی حضور در چندین پست را دارد و درتیم خودش مثل یک رهبر و پیشرو کار می کند و یکی از بهترین بازیکنان جهان است . این بسیار عالی خواهد شد که او این فرم خود را  در ترکیب تیم ملی انگلستان نیز تکرار کند و من مطمئنم که او این کار را خواهد کرد.”

هاجسون به این نکته اشاره کرد که ممکن است رونی زمانی که جام جهانی برزیل برگزار می شود کاملا آماده نباشد چرا که او با تمام توان خود در حال کمک به منچستر یونایتدی می باشد که به شدت به دنبال کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا است. هاجسون ادامه داد :

“آنها خسته و کسل خواهند بود. ولی حقیقت این است که اکنون 23 بازیکن فرانسوی به طور ثابت در لیگ برتر بازی می کنند ، همچنین 15 بازیکن بلژیکی و 14 بازیکن اسپانیایی و بازیکنان دیگر کشور ها . این به این معنی است که فقط ما نیستیم که با این مشکل مواجه هستیم.”

” بازیکنان به یک اندازه خسته خواهند بود . قرار نیست لوئیز سوارز سر حال تر از وین رونی باشد.”

” وین رونی حتی به دلیل مصدومیت مدتی را دور از میادین سپری کرد. شما حتی می توانید این ادعا رو بکنید که او تعطیلات زمستانی را سپری کرده است که این فرصت نسیب بعضی از بازیکنان نشده است. و من فکر می کنم امسال فرصت فوق العاده ای برای وین وجود دارد تا در سطح جهانی نشان دهد که چه بازیکن شگفت انگیزی است.”

۰ Comments