جایگزین مسیر

پیتر کنیون: ویلیام کارولهو به انگلستان می آید

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

پیتر کنیون مدیر اجرایی وقت منچستریونایتد, مدعی شده است که ویلیام کاروالهو یکی از بهترین بازیکنان دنیا می باشد و در راه انتقال به لیگ برتر قرار دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شهرت کنیون بیشتر به خاطر دوران حضورش در لیگ برتر می باشد. او از سال 2000 تا 2003 مدیر اجرایی منچستریونایتد بود و این سمت را از مارتین ادواردز گرفته بود. از کنیون گاهی اوقات به عنوان کسی که نقش بزرگی در راضی کردن سر آلکس فرگوسن برای ماندن در یونایتد پس از تصمیمی که برای بازنشستگی گرفته بود, نام برده می شود. اما مدت حضور کنیون در یونایتد زیاد نبود و باشگاه چلسی توانست او را به استمفورد بریج بیاورد.

اکنون روزنامه پرتغالی او خوگو به نقل از پیتر کنیون مدیر اجرایی وقت منچستریونایتد نوشته است:

باشگاه های بزرگ انگلیسی همیشه بهترین بازیکنان پرتغالی را زیر نظر می گیرند و ویلیام کاروالهو هم اخیرا یکی از بهترین بازیکنان در لیگ پرتغال می باشد. ویلیام کاروالهو بازیکن عالی محسوب می شود و بهترین بازیکنان در نهایت از انگلیس سر در می آورند.

شاید این صحبت ها اظهار نظری ساده به نظر بیاید اما کنیون بیشتر از هرکسی در این فوتبال درباره شرایطی که حول و حوش کاروالهو در جریان است, اطلاع دارد. در سال 2011 آژانس هنرمندان خلاق کنیون سرمایه گذاری در فوتبال را با آژانس خورخه مندز یعنی گستیفوت آغاز کرد. این دو مرد بانفوذ همچنین اخیرا با همدیگر همکاری نزدیکی داشتند تا به پیتر لیم برای خرید باشگاه والنسیا کمک کنند.

سال گذشته مندز, لیام و کنیون درباره سرمایه گذاری در باشگاه اتلتیکو مادرید با همدیگر بحث می کردند, که به نقل از برخی گزارشات رسیده قرار بود تا کنیون سمتی در این باشگاه بگیرد. در کل, کنیون و مندز بسیار روابط نزدیکی با همدیگر دارند و در پروژه های متفاوتی با هم کار می کنند.

خوب تمام این مسائل را درباره رابطه کنیون با خورخه مندز گفتیم, اما حتما این پرسش در ذهن شما شکل گرفته است که این مسائل چه ارتباطی با ویلیام کاروالهو دارد؟

همانطور که شاید برخی از شما اطلاع داشته باشید, آژانس گستیفوت که مالک و بنیانگذار آن مندز می باشد, مدیر برنامه های ویلیام کاروالهو می باشد.

پس اگر مذاکره ای برای انتقال کاروالهو در میان باشد, این مذاکره باید با آژانس گستیفوت صورت گرفته باشد, به همین خاطر شاید سخنان کنیون ارتباطی با این مذاکرات داشته باشد. البته حتی بدون توجه به سخنان کنیون می توان این ادعا را کرد که باشگاه های انگلیسی مطمئنا به دنبال این بازیکن می باشند.

۰ Comments