جایگزین مسیر

پیراهن دوم یا سوم منچستریونایتد در فصل 2014/15 ؟!

by | اسفند , ۱۰ , ۱۳۹۲

چند روز پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد با این عنوان که این عکس پیراهن دوم یا سوم شیاطین سرخ در فصل آینده خواهد بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – همانند هر سال در حالی که بیش از نمی از فصل جاری رقابت های لیگ برتر گذشته است, خبرهایی درباره پیراهن فصل بعد باشگاه هایی بزرگ همانند منچستریونایتد منتشر می شود. در همین راستا چند روز قبل عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که از آن به عنوان پیراهن فصل بعد منچستریونایتد نام برده می شود.

قضیه از این قرار است که عکسی منتشر شده از راننده سه چرخه(نوعی وسیله که در کشورهای جنوب شرقی آسیا همانند تایلند از آن به عنوان تاکسی استفاده می شود) در هند که این پیراهن را بر تن کرده است. به احتمال زیاد این پیراهن جعلی منچستریونایتد می باشد, اما گفته می شود طراحی این پیراهن بر اساس پیراهن سوم یونایتد برای فصل 2014/15 درست شده است.

 

این پیراهن طرحی همانند طرح پیراهن اصلی شیاطین سرخ در فصل 2013/14 دارد. طرح شطرنجی که با رنگ های زرد و سیاه بوجود آمده است. رنگ زرد به تدریخ با رسیدن به بخش های بالایی پیراهن محو می شود و تنها رنگ سیاه باقی می ماند.

آرم شرکت نایکی با رنگ زرد در سمت راست قسمت بالایی پیراهن حک شده است در حالیکه آرم باشگاه در سمت چپ قرار دارد. اسپانسر پیراهن جدید منچستریونایتد یعنی شرکت شورلت نیز در وسط پیراهن دیده می شود. برخلاف سال های اخیر که طرح اسپانسر پیراهن شیاطین سرخ با رنگ سفید زده می شد اما این بار دیگر خبری از رنگ سفید در آرم اسپانسر پیراهن تیم دیده نمی شود و لوگو شورلت همانند لوگو اصلی شرکت با رنگ های خاکستری و زرد بر روی پیراهن دیده می شود.

نظر شما درباره این پیراهن چیست؟ به نظر شما احتمال دارد این پیراهن واقعا پیراهن سوم یونایتد در فصل آینده باشد؟

۰ Comments