جایگزین مسیر

پیرسون از جدال خود با هافبک های تاتنهام لذت برده است

by | فروردین , ۲۷ , ۱۳۹۳

هافبک تیم زیر 21 سال منچستریونایتد, بن پیرسون می گوید از جدالی که با هافبک های قدرتمند تاتنهام, موسی دمبله و نابیل بنتالب در بازی دوشنبه شب در وایت هارت لین داشته است, لذت برده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 19 ساله عملکرد قابل قبولی در بازی دوشنبه شب داشت. دیداری که با پیروزی 1 بر 0 شیاطین سرخ برابر تاتنهام با گل جیمز ویلسون به اتمام رسید.

پیرسون در این دیدار باید در خط هافبک با دو بازیکن تیم اصلی تاتنهام رقابت می کرد. علی رغم اینکه کارت زرد گرفت, این ستاره اهل الدهام تاثیر شگرفی در استحکام خط دفاعی یونایتد در بازی داشت.

پیرسون درباره این دیدار به شبکه باشگاه گفت:

ما تقریبا یک ساعت و نیم قبل از بازی متوجه شدیم که این دو بازیکن در ترکیب حضور دارند و حضور آنها تنها باعث شد تا نبرد چالشی تری داشته باشیم. این همان شرایطی است که یک بازیکن دوست دارد در آن بازی کند یعنی از فوتبال در سطح جوانان وارد بازی در سطح بزرگسالان شود. این بازی امتحان سختی بود, به همین این پیروزی خوبی بود. ویلو دوباره پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.

ما به خاطر اینکه آنها مالکیت توپ بالایی داشتند, تنها نیاز داشتیم که در بازی استحکام خود را حفظ کنیم. ما می دانستبم که آنها در هنگامی که توپ را در اختیار دارند, خوب عمل می کنند, به همین خاطر نقشه ما این بود که عقب بنشینیم و در ضد حمله به آنها ضربه بزنیم. شرایط خوبی برای من بود تا توپ را بدست بیاورم و بازی را رو به جلو باز کنم. این مسئله فقط به خاطر اینکه بازی های زیادی من انجام داده ام به کمک من آمد. این همان چیزی است که من واقعا به آن نیاز دارم.

شیاطین سرخ هم اکنون تنها دو بازی دیگر در لیگ برتر زیر 21 سال دارند برابر نورویچ سیتی در الدترافورد در روز پنجشنبه و سپس هفته آینده سفر به ریدینگ بازی برابر این تیم, شیاطین سرخ شاید در رده ششم قرار گرفته باشند اما آنها هنوز شانس صعود به مرحله حذفی را دارند.

ما یک حساب کتاب کوچکی میان خودمان داشتیم و به خودمان گفتیم که باید دو بازی از سه بازی بعدی خود را ببریم. اکنون یکی از این دو بازی را بردیم, پس تنها نیاز داریم که یکی از دو بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و باید با این نتیجه به نیمه نهایی برسیم. ما برای راه یابی به بازی های حذفی تلاش می کنیم و می خواهیم در این جام به قهرمانی برسیم.

من می دانم که برخی از بازیکنان نورویچ در تیم ملی انگلیس(زیر 19 سال) بازی می کنند. این بازی امتحان خوبی برای ما خواهد بود, زیرا آنها چند وینگر تکنیکی در تیمشان دارند و یک مهاجم خوب نیز دارند. این دیدار امتحان دیگری برای ما خواهد بود.

الدترافورد به احتمال زیاد بهترین ورزشگاهی است که من در آن بازی کرده ام. جو آنجا با تماشاگرانش همانند دوشنبه به سود شما خواهد بود به جای اینکه علیه شما باشد. همین مسئله شرایط را برای ما از هر جهت بهتر می کند.

۰ Comments