جایگزین مسیر

پیروزی به سبک رئیس با رئیس جدید.یونایتد آغاز کرد

by | مرداد , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد در اولین بازی خود در اولدترافورد در این فصل توانست با گل دارن فلچر و گل ثانیه های پایانی مروان فلینی در برابر والنسیا به برتری برسد و لوئیز ون خال روند شکست ناپذیری اشا را با منچستریونایتد حفظ کند.

بازی با حفظ توپ بازیکنان یونایتد شروع شد و همکاری های خوبی بین بازیکنان تشکیل می شد اما یونایتد موقعیت زیادی نتوانست درست کند. با افزایش فشار یونایتد این تیم توانست یک پنالتی بگیرد و کاپیتان وین رونی برای زدن ضربه ی پنالتی پشت توپ ایستاد.

پنالتی رونی با کمک تیر دروازه گل نشد و نیمه ی اول با همان نتیجه ی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه ی دوم و در دقیقه ی 49 بعد از ارسال کرنر توسط رونی و دفع آن هافبک باسابقه ی یونایتد دارن فلچر به توپ رسید و با یک شوت و برخورد با مدافعان اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در ادامه ون خال برخی از جوانان را به بازی فرستاد و این موضوع باعث عقب نشینی یونایتد شد و چندین موقعیت خوب برای والنسیا به دست آمد تا در نهایت در دقیقه ی 71 روی یک ارسال و برخورد توپ به کلورلی بازیکن این تیم مقابل دروازه ی خالی قرار گرفت و دخیا نتوانست کاری کند.

در ادامه فشار یونایتد افزایش یافت اما بازی به سوی مساوی شدن پیش میرفت تا در نهایت در 10 ثانیه پایانی ارسال بلند بلاکت جوان توسط فلینی استپ و وارد دروازه شد تا اولین گل فلینی برای یونایتد اولین پیروزی ون خال در اولدترافورد را رقم بزند.

یونایتد روز شنبه به مانند فصل گذشته در اولین بازی خود به مصاف سوانسی می رود.

در این بازی نمایش خوب ریس جیمز و بلاکت بسیار نمود داشت و از بازی خوب فلینی در دقایق پایانی حضورش نیز نمی توان گذشت.

۰ Comments