جایگزین مسیر

پیشنهاد رسمی برای تیاگو طی هفته ی اتی ارائه می شود

by | تیر , ۲ , ۱۳۹۲

پیشنهاد یونایتد به تیاگو دستمزد 4.4 میلیون یورو در سال می باشد و پیشنهاد رسمی برای جذب تیاگو به بارسلونا طی هفته ی اینده اعلام میشود.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – بر اساس گزارشات رسیده باشگاه منچستر یونایتد شرایط امضای قرار داد با تیاگو را خیلی سریع فراهم کرده و قهرمان لیگ برتر به سرعت نسبت به جذب ستاره ی جوان اسپانیایی اقدام کرده است.
روزنامه های ورزشی کاتالانیا اعلام میکنند که منچستر یونایتد تیاگو را متقاعد کرده است تا با دریافت دستمزد 4.4 میلیون یورو در سال به الدترافورد بیاید.
این مقدار دستمزد تیاگو را در لیست بازیکنان یونایتد بر اساس میزان دستمزد در رتبه ی سوم قرار میدهد و مطمئنا بیشتر از مبلغی است که از بارسلونا دریافت می کند.
منچستر یونایتد پیشنهاد رسمی خود را طی هفته ی اتی به بارسلونا ارائه خواهد کرد و به نظر میرسد که خرید این ستاره ی جوان برای انها کمتر از 22 میلیون یورو خرج خواهد داشت.
با توجه به بند موجود در قرارداد این بازیکن ، تیاگو الکانترا میتواند در مقابل پرداخت 18 میلیون یورو بارسلونا را ترک کند و باشگاه کاتالانی به نظر میرسد قصد دارد با حساب کردن مالیات مبلغی نزدیک 21.78 میلیون یورو دریافت کند.
یونایتدی ها پیش از این میخواستند با پیشنهادی 45 میلیون پوندی به جذب فابرگاس اقدام کنند که از جانب این بازیکن مذاکرات به بن بست رسید ولی تیاگو گزینه ی دیگر یونایتدی ها یک گزینه ی ایده ال به نظر میرسد چرا که هم جوان تر و هم با تفکرات مویس تناسب بهتری دارد.

۰ Comments