جایگزین مسیر

پیشنهاد منچستر یونایتد برای خرید شوانشتایگر ارائه می شود

by | خرداد , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد می خواهد به جای خرید تونی کروس باستین شوانشتایگر را به اولدترافورد بیاورد و پیشنهاد خود را به بایرن مونیخ تحویل داده است.

به گفته کارشناس اسپانیایی اسکای اسپورت هانتر, سرمربی بایرن مونیخ گواردیلولا کروس را به شوانشتایگر ترجیح می دهد و مربی سابق بارسلونا معتقد است باستین آن سرعت لازم برای حضور در ترکیب بایرن را ندارد.

هانتر معتقد است کروس 24 ساله علاقه دارد به یونایتد منتقل شود شیاطین سرخ در بازی برگشت این فصل لیگ قهرمانان از سران باشگاه بایرن مونیخ درباره فروش کروس صحبت هایی را انجام دادند.امروز شنیده شد که باشگاه منچستر یونایتد با مبلغ 20 میلیون پوند برای جذب تونی کروس به توافق رسیده است این در حالی است که در بعضی از سایت ها نیز آمده بود فن خال از خرید کروس دست کشیده است.

هانتر در توییت خود درباره کروس گفت:”من درباره اینکه فن خال برای فصل بعد کروس را نمی خواهد چیزی نشنیده ام.”

باستین شوانشتایگر کل دوران حرفه ای خود را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشته است و در یک دهه گذشته یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان این باشگاه به شمار می رود این بازیکن آلمانی بیش از 100 بازی ملی را تا سن 29 سالگی انجام داده است و اگر گواردیولا بخواهد این بازیکن را به فروش بگذارد می تواند خرید او برای باشگاه های خواهان او بسیار ارزشمند باشد.

اما هانتر معتقد است که اگر فن خال این بازیکن را بخواهد می تواند تاثیرات زیادی را در منچستر یونایتد داشته باشد.

منچستر یونایتد در طول چند ماه گذشته به هافبک های زیادی لینک شده است و بنا به گزارشات شیاطین سرخ می خواهند خرید های خود را پیش از شروع جام جهانی انجام دهند.

با این حال تنها 3 هفته تا شروع حام جهانی زمان باقی مانده است و یونایتد هنوز خرید هیچ بازیکنی را تایید نکرده است.

۰ Comments